🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30547.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چیپست 5G مدیاتک سال 2019 عرضه خواهد شد

اولین مودم 5G مدیاتک یعنی Helio M70 تا اواسط سال 2019 به صورت گسترده استفاده خواهد شد. جدا از مودم، این کمپانی روی یک چیپست 5G هم کار می‌کند که احتمالا در سال 2020 عرضه ...

اولین مودم 5G مدیاتک یعنی Helio M70 تا اواسط سال 2019 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - به صورت گسترده استفاده خواهد شد. جدا از مودم، این کمپانی روی یک چیپست 5G هم کار می‌کند که احتمالا در سال 2020 عرضه می‌شود.

M70 یک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - مودم مستقل است؛ مستقل به این معنا که بخشی از یک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - چیپست نیست. در حال حاضر آیفون‌ها از مودم‌های خارجی شرکت اینتل استفاده می‌کنند و مودم‌های 5G رقبای دیگری مانند کوالکام هم خارجی است و به همین دلیل M70 با ساختار تازه خود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - اهمیت پیدا می‌کند.

استفاده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - از یک مودم با چیپست 5G یکپارچه بسیار گزینه بهتری نسبت به مودم‌های خارجی محسوب می‌شود زیرا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - به شدت به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. به طور کلی تمام سازندگان موبایل تلاش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - می‌کنند که از هزینه‌های خود بکاهند و به همین دلیل مودم‌ جدید مدیاتک گزینه جذابی برای آن‌ها به نظر می‌رسد. البته متخصصان صنعت موبایل پیش بینی کرده‌اند که فناوری 5G کمی دیرتر و از سال 2022 میلادی به صورت فراگیر در جهان استفاده خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران

در حال حاضر استفاده از فناوری 5G در آیفون‌های اینده نهایتا 22 دلار هزینه برای اپل خواهد داشت که احتمالا این هزینه با استفاده از مودم‌های داخلی مدیاتک کاهش قابل مشاهده‌ای پیدا خواهد کرد.

این کمپانی تایوانی پیش از این هم از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - چیپست P70 رونمایی کرد که به طور خاص برای موبایل‌های میان رده و اقتصادی طراحی شده است. تولید کنندگان موبایل قادر هستند که از P70 در موبایل‌هایی با دوربین‌های تا ۳۲ مگاپیکسل و همچنین گوشی‌های مجهز به دوربین‌های دوگانه ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنند.

در ضمن فناوری 5G هنوز به طور کامل هم آماده نیست و به تازگی محققان دولت سوئیس حفره امنیتی را در این شبکه ها یافته اند که موجب تحمیل هزینه‌های اضافه‌ای از سرویس‌های ثالث به کاربر می‌شود.

در حال حاضر اپراتورهای متعددی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زیراب استان مازندران - سرتاسر جهان مشغول آزمایش فناوری 5G هستند در ایران هم ایرانسل چند ماهی می‌شود که آزمایش این فناوری را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone