🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15153.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

همکاری شاتل موبایل با نوکیا: به دنبال راهبری بازار اپراتور‌های مجازی موبایل هستیم

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگو با دیجیاتو از آغاز دور همکاری جدید با نوکیا در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری تسهیل‌گر هدف آن‌ها برای راهبری بازار MVNOهای ایرانی باشد. ...

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگو با دیجیاتو از آغاز دور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - همکاری جدید با نوکیا در ایران خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری تسهیل‌گر هدف آن‌ها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - برای راهبری بازار MVNOهای ایرانی باشد.

به گفته کریم‌بیگی طی این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - همکاری قرار است یک سری مزایا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - به مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل داده شود و متقابلا خریداران محصولات نوکیا و گوشی‌هایی که توسط سامتل به عنوان نماینده رسمی گوشی‌های نوکیا در ایران عرضه می‌شوند، یک سری مزایا را از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل دریافت کنند.

تا آخر بهار 1400 تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند گوشی نوکیا 3.4  را با 100 هزار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - تومان تخفیف مضاعف و  یک رم 32 گیگ به عنوان هدیه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - و گوشی نوکیا مدل 5.4 را با 200 هزار تومن تخفیف مضاعف و یک هدفون بلوتوث هدیه دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی

همچنین خریداران گوشی نوکیا می‌توانند از مزایا و سرویس‌های تخفیفی شاتل موبایل روی سیم‌کارت، دقایق مکالمه، دیتا و سایر سرویس‌ها بهره‌مند شوند.

پیش از این نیز شاتل همکاری‌‎هایی را در این زمینه با برندهای مطرح همانند سامسونگ در هنگام عرضه گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس داشته است و کریم‌بیگی وعده داد همکاری آن‌ها با نوکیا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - و سامتل و یک برند گوشی دیگر به زودی توسعه پیدا خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی

مدیرعامل شاتل موبایل در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر این که چه مشکلاتی باعث شده تا باندلینگ در ایران موفق نباشد، اظهار داشت: «در دنیا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - مفاهیم باندلینگ گوشی با سیم کارت و همکاری و تعامل اپراتورها با تولیدکنندگان گوشی مرسوم است. اما در ایران به علت نبود زیرساخت اعتبارسنجی و اعتباردهی درست، نبود قوانین حمایتی برای عرضه گوشی سیم‌لاک و از همه مهم تر قصه تحریم‌ها و نرخ بی‌ثبات و لحظه‌ای گوشی در بازار؛ عملا امکان شکل‌گیری این دست از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - خدمات خیلی وجود ندارد. اما ما سعی می‌کنیم با چنین اقداماتی در نبود زیرساخت‌های قانونی، یک سری مزایا را برای خریداران گوشی‌ها و متقابلا برای دارندگان سیم‌کارت‌های‌مان فراهم و برای مشترکین‌مان ارزش آفرینی کنیم.»

گوشی‌های ارائه شده در این طرح - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - دارای ۱۸ ماه گارانتی سامتل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - هستند و در صورت بروز ایراد سخت افزاری تا یک ماه قابل تعویض خواهند بود که به گفته کریم‌بیگی این امر باعث می‌شود تا از سمت خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان جذابیت ایجاد شود.

اما آیا همکاری‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - این چنینی می‌تواند یک اپراتور مجازی را وارد رقابت با اپراتورهای اصلی کند؟ مدیر عامل شاتل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - موبایل در جواب همین سوال به دیجیاتو می‌گوید که در هیچ جای دنیا MVNOها و MNOها به علت حجم کاربران و سگمنت متفاوت، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - در یک رقابت موازی با یکدیگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - قرار ندارند. او توضیح می‌دهد که با این همکاری، به دنبال رقابت با اپراتورهای اصلی نیستند بلکه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - هدف‌شان تبدیل شدن به راهبر بازار اپراتورهای مجازی ایران است که به گفته او، تا کنون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - نیز توانسته‌اند آن را محقق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خمین استان مرکزی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone