🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17587.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

همکاری سایت‌های آگهی با سامانه امتا اجرایی نشد: «امتا باید API بدهد»

بر اساس دستور معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، امروز قرار بود که در فاز اول طرح سامانه امتا در احراز هویت مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، تمامی سایت‌های درج آگهی برای دسته بندی خودرو و ...

بر اساس دستور معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، امروز قرار بود که در فاز اول طرح سامانه امتا در احراز هویت مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - تمامی سایت‌های درج آگهی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - برای دسته بندی خودرو و املاک خود، کاربرانشان را از طریق سامانه امتا احراز هویت کنند. با وجود مخالفت‌های مختلفی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - که با این طرح شد، اما چندی پیش مجددا از سوی نهادهای مرجع تاکید شد که این اتفاق خواهد افتاد. حال با رسیدن اول مهر و زمان موعود، به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - که این موضوع هنوز به طور کامل اجرایی نشده و قرار است - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - مجددا درباره نحوه اجرایی آن صحبت‌هایی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - انجام شود.

«نیما اشرف زاده» مدیر بازاریابی «شیپور» در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - عنوان می‌کند که از زمان صدور این نامه، آنها و چندین کسب و کار آنلاین دیگر خواستار برگزاری جلساتی پیرامون - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - موضوع سامانه امتا با مقامات مسئول شده‌اند اما هیچ یک از نامه‌ها پاسخ شفافی دریافت نکرده است.

او می‌گوید آنها نمی‌دانند درباره مشکلاتی که اجرایی شدن این طرح دارد، باید با چه کسی صحبت کنند. وی درباره همین مشکلات می‌گوید: «در وهله اول، با اجرایی شدن این طرح قرار است مشتریان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - پلتفرم ما خارج شوند و در سامانه امتا احراز هویت شوند و دوباره به پلتفرم ما برگردند؛ این اتفاق که کاربر ما از مجموعه خارج شود و درگیر یک فرایند دیگر شود، قطعا به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - رابط کاربری پلتفرم‌ها آسیب خواهد زد و مشتریان را کمتر خواهد کرد. با اعطای یک API به راحتی می‌توان جلوی چنین مشکلی را گرفت و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - دسترسی به ما داده شود تا بتوانیم در آن واحد این احراز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - هویت را انجام دهیم.»

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران

اشرف زاده تاکید دارد که این API نباید مانند سامانه شاهکار هزینه‌ای داشته باشد چرا که بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه یا به سوددهی نرسیده‌اند یا مانند شیپور بعد از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - چندین سال ضرر تازه به سوددهی رسیده‌اند و پرداخت این هزینه‌ها برایشان بسیار سنگین تمام خواهد شد. اشرف زاده با اشاره به قوانین ضد انحصار که خود دولت نیز به آنها تاکید دارد به دیجیاتو می‌گوید: «استفاده از تنها یک سامانه برای احراز هویت مخالف این طرح‌ها و صحبت‌ها است. باید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - چندین سامانه برای احراز هویت وجود داشته باشد تا صاحبات پلتفرم خودشان ببینند بهتر است با کدام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - یک کار کنند. هم‌اکنون سامانه شاهکار هم وجود دارد، چرا شاهکار اجباری نشد و امتا شد؟»

او می‌گوید این روش در هیچ جایی در دنیا کاربردی ندارد که دولت یک سرویس به تمام کسب‌وکارها بدهد و همگی با تابعیت از این سرویس کار شناسایی هویت کاربران خود را انجام دهند: «اگر فردا روزی این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - سرویس به پلتفرم‌ها بگوید باید یک دقیقه صبر کنید تا احراز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - هویت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - انجام بگیرد، پلتفرم‌ها مجبور هستند بگویند چشم، چون راه دیگری ندارند و مسیر دیگری برای این کار از سوی نهادهای ذی‌صلاح معرفی و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - تایید نشده است.»

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران

اشرف زاده باور دارد مساله احراز هویت مساله‌ای نیست که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - توپ آن در زمین کسب‌وکارها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - قرار بگیرد و مشکلات ریشه‌ای در این زمینه وجود دارد که دولت باید آنها را حل و فصل کند: «نباید مشکل احراز هویت را گردن کسب‌وکارها انداخت. وقتی سیم‌کارت‌های بی‌نام و نشان در بازار وجود دارد، مشکل از اپراتورها و یا دفاتر خدماتی است که چنین سیم‌کارت‌هایی را صادر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - می‌کنند. سیم‌کارت‌ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - به نام توریست‌هایی است که اصلا معلوم نیست در کشور هستند یا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - خیر و یا به نام افرادیست که از همه جا بی‌خبر هستند. وجود این حجم از سیم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - کارت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - بی‌نام و نشان در بازار وضعیت احراز هویت را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - با مشکل مواجه می‌کند. سامانه‌های مذکور نمی‌توانند جلوی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - این سیم‌کارت‌ها را بگیرند و دولت و مراجع دیگر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - باید فکری به حال صدور این سیم‌کارت‌ها و مواردی که هم‌اکنون در بازار توزیع شده انجام دهند.»

اشرف زاده همچنین با گلایه از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی می‌گوید که انتظار کسب‌وکارها حمایت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - این اتحادیه از آنها برای حل شدن قانونی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - مشکلات و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - موانع این طرح بوده است.

از سوی دیگر «محمد حسن فرازمند»، مدیر بازاریابی باما در گفتگو با دیجیاتو نیز اعلام می‌کند که هنوز همکاری با امتا به طور صد درصدی از سوی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - مجموعه‌ها شکل نگرفته و آنها امیدوار هستند که این موضوع از طریق مراجع قانونی پیش برود و مشکلات آن حل و فصل شود. به باور فرازمند، اجرایی شدن چنین طرحی با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - شرایط کنونی‌اش به کسب‌وکارها ضربه خواهد زد و می‌توان مشکلات آن را حل و فصل کرد. او نیز باور دارد مشکل اصلی از سوی اپراتورها و وجود سیم‌کارت‌های بی‌نام و نشان است: «در کشورهای دیگر چنین سیستمی که احراز هویت به صورت یکپارچه و تنها با یک سامانه دولتی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - انجام بشود اجرایی نشده است.»

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران

مدیر بازاریابی باما باور دارد که هیچ‌ کسب و کاری با مساله مهمی مانند احراز هویت مخالف نیست و آنها نیز از این قاعده خارج نیستند اما او تاکید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - دارد که باید این مساله را اصولی پیش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - برد تا بتوان تمام بازیگران آنلاین کشور را همراه کرد: «سیم‌کارت‌های بی‌نام و نشانی که در کشور وجود دارد ممکن است خطرات بسیار بزرگتری را بیافرینند و جرائم اینترنتی کوچکترین آنها باشد. تعیین و تکلیف وضعیت این سیم‌کارت‌ها بسیار مهم است چرا که شاید جرائم بسیار بزرگی با آنها رخ بدهد که قابل پیگیری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - نباشد.»

***

شنیده‌های دیجیاتو حکایت از برگزاری جلسات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - از صبح امروز با مسئولان وزارت صمت و سامانه امتا برای حل و فصل مشکلات اجرایی شدن این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - طرح دارد. به نظر می‌رسد شرط اصلی کسب‌وکارها دریافت API از این سامانه به جای خارج کردن مشتریان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - و کاربران‌شان از داخل پلتفرم به سامانه امتا است و رایزنی‌ها درباره این موضوعات ادامه دارد.

همانطور که پیش‌تر گفته شد این طرح در فاز اولیه خود قرار دارد و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر ساری استان مازندران - به نظر می‌رسد که قرار است در فازهای بعدی تمام کسب‌وکارهای آنلاین را در بر بگیرد و به همین خاطر بسیاری از نهادها و فعالین کسب‌وکارها معتقدند که باید مشکلات آن در وهله اول ریشه‌یابی شده و حل و فصل شود تا این چالش‌ها دامن‌گیر تمام بازیگران تجارت الکترونیکی کشور نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone