🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17589.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام در پی انتقال خطوط تولید چیپست از چین به تایوان است

ظاهرا جنگ تجاری چین و آمریکا پایانی ندارد و هر روز یکی از شرکت‌های چینی درگیر تبعات فرمان اجرایی ترامپ می‌شوند. کوالکام یکی از سه مشتری بزرگ SMIC چین، به فکر تامین جایگزین برای این ...

ظاهرا جنگ تجاری چین و آمریکا پایانی ندارد و هر روز یکی از شرکت‌های چینی درگیر تبعات فرمان اجرایی ترامپ می‌شوند. کوالکام یکی از سه مشتری بزرگ SMIC چین، به فکر تامین جایگزین برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - این شرکت شده است و قصد دارد تولید چیپست‌های خود را به جای SMIC چین به یکی از شرکت‌های تایوانی واگذار کند.

در جریان جنگ تجاری ایالات متحده و چین، هواوی بیش از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - سایر شرکت‌ها تحت تأثیر این اختلافات قرار گرفته است. اوایل ماه جاری، خبرهایی مبنی بر اینکه شرکت تولید کننده نیمه هادی (SMIC) چین، هدف بعدی آژانس‌های آمریکایی خواهد بود، منتشر شد. کوالکام نیز برای آنکه درگیر مسایل تجاری دو کشور نشود، پیش دستی کرده و قصد دارد تولید چیپست خود را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - به کارخانه‌های دیگری در تایوان بسپارد.

طی چند هفته گذشته، مدیران کوالکام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - برای تأمین نیاز خطوط تولید خود، از کارخانه‌هایی در تایوان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - بازدید کرده‌اند. البته کوالکام سعی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - دارد جانب احتیاط را رعایت کند که اگر ممنوعیت‌هایی علیه SMIC رخ داد، خط تولید شرکت با مشکل رو به رو نشود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر  داراب استان فارس

کوالکام یکی از سه مشتری اصلی SMIC است. غول تولید کننده چیپست آمریکایی، به تنهایی 13 درصد از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - است. در حال حاضر، SMIC  مسئولیت تولید پردازنده‌های (AP)  وهمچنین سیستم روی چیپ  (SoC) را با استفاده از فرایندهای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - 14 و 28 نانومتری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - برعهده دارد.

همچنین تراشه‌های پاور را با استفاده از فرآیند 0.18 میکرونی تأمین می‌کند. با این وجود، SMIC فاقد فناوری‌های پیشرفته برای تولید SoC با استفاده از آخرین فناوری‌های 5 و 7 نانومتری است. یکی از دلایلی که هواوی پس از ممنوعیت همکاری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - TSMC با این شرکت چینی، تصمیم گرفت پرچمداران مجهز به چیپست کرین را دیگر به بازار عرضه نکند، همین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - مساله است.

کوالکام در حال مذاکره با شرکت تایوانی «UMC»، همچنین شرکت نیمه هادی «VIS» و  «TSMC» برای انتقال خطوط تولید از چین به تایوان است.

با اجرایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - شدن محدودیت‌ها، شرکت‌های ایالات متحده مجوز ویژه‌ای برای کار با این شرکت‌ها که در لیست سیاه قرار گرفته‌اند، خواهند داشت. زمانی که این گزارش برای اولین بار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - مطرح شد، SMIC  از ادعاهای مطرح شده توسط دولت ایالات متحده شوکه شده بود و به صورت رسمی منکر ارتباط - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - خود با ارتش چین شد.

البته وقتی اتهامات مشابهی نیز علیه هواوی مطرح شد، شرکت چینی همین رویکرد را در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - پیش گرفت و بیانیه داد. در حالیکه TSMC و سامسونگ نمونه سازی اولیه تراشه‌های 3 نانومتری را آغاز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - کرده‌اند، SMIC به سمت تولید چیپست با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - فرآیند 7 نانومتری پیش می‌رود.

حال باید دیگر وضعیت SMIC به چه صورت درخواهد آمد و آیا کوالکام خطوط تولید خود را به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - چین منتقل می‌کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone