🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31944.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای بهبود عملکرد جیمیل

جیمیل یکی از کاربردی ترین سرویس‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند. اما می‌توان با بهره‌مندی از بهترین افزونه های جیمیل سرویس ایمیل شرکت گوگل را کاربردی تر کرد. البته به هیچ عنوان استفاده ...

جیمیل یکی از کاربردی ترین سرویس‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند. اما می‌توان با بهره‌مندی از بهترین افزونه های جیمیل سرویس ایمیل شرکت گوگل را کاربردی تر کرد.

البته به هیچ عنوان استفاده از افزونه‌های زیاد در کروم را توصیه نمی‌کنیم -چرا که بسیاری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از آن‌ها به سرقت اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شخصی شما می‌پردازند- اما برخی از آن‌ها به حدی خوب و کاربردی هستند که استفاده نکردن از آن‌ها دشوار است. در این مطلب قصد داریم افزونه‌های تست شده‌ای را معرفی کنیم که از لحاظ امنیتی مشکلی برای شما ایجاد نخواهند کرد.

این افزونه‌ها می‌توانند تا حد زیادی به بهبود عملکرد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جیمیل در گوگل کروم کمک کنند. اگر یکی از کاربران سرویس جیمیل هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

FlowCrypt

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

افزونه‌ی FlowCrypt به شما اطمینان می‌دهد که ایمیل‌های ارسالی از سمت شما کدگذاری می‌شوند. این کدگذاری حتی روی فایل‌های ضمیمه شده به ایمیل هم وجود خواهند داشت. روش مورد استفاده در این افزونه «رمز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گذاری PGP» است.

افزونه‌ی یاد شده به رابط کاربری جیمیل یک دکمه با متن Secure Compose اضافه می‌کند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که با استفاده از آن می‌توانید ایمیل خود را به صورت رمز گذاری شده ارسال کنید. اگر گیرنده‌ی ایمیل شما هم از این افزونه استفاده کند به محض دریافت ایمیل می‌تواند پیام شما را مطالعه کند. اما اگر گیرنده افزونه را نصب نکرده باشد، باید با استفاده از رمز عبور پیام شما را رمزگشایی کند. البته به یاد داشته باشید که نباید این رمز عبور را از طریق ایمیل برای گیرنده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ارسال کنید.

Discoverly

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

افزونه‌ی Discoverly مثل یک چشم مخفی برای جیمیل است. هر زمان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که ایمیلی از فردی ناشناس دریافت می‌کنید، این افزونه با جستجو در اینترنت به دنبال اکانت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توییتر، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فیسبوک، جیمیل و دیگر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شبکه‌های اجتماعی که احتمالا در آن عضو است می‌پردازد و اطلاعات دریافت شده را نمایش می‌دهد.

افزونه‌ی Discoverly همه‌ی اطلاعات کسب شده را به صورت یکپارچه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به شما نمایش خواهد داد. البته لازم به ذکر است که این اطلاعات تنها در صورتی نمایش داده می‌شود که ارسال کننده‌ی ایمیل از آدرس مشابهی برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عضویت در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده باشد.

KeyRocket

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

احتمالا بدانید که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جیمیل دارای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کلید‌های میانبر بسیار زیادی است. افزونه‌ی KeyRocket با این هدف توسعه داده شده که بتواند پیشنهاد‌های مناسبی را برای انجام کار‌های مختلف در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جیمیل به شما ارائه کند. این افزونه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کار‌های مشابهی که بیشتر انجام می‌دهید را رصد می‌کند و با توجه به آن‌ها کلید‌های میانبر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مناسب را پیشنهاد می‌کند.

لازم به ذکر است که می‌توانید عملکرد مشابهی از این افزونه را در مایکروسافت ورد، اکسل یا Outlook هم داشته باشید. برای بهره‌مندی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از این ویژگی کافیست سری به وبسایت رسمی توسعه دهندگان KeyRocket بزنید.

Sortd

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

افزونه‌ی Sortd اولین پوسته‌ی هوشمند جیمیل به شمار می‌رود که با استفاده از آن می‌توانید به دسته بندی ایمیل‌های دریافتی خود بپردازید. افزونه‌ی یاد شده امکانات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - متنوعی را در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل ممکن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به دسته بندی ایمیل‌های دریافت شده و ارسالی خود بپردازید. با استفاده از Sortd می‌توانید تنها با کشیدن ایمیل‌های مختلف به ستون‌های ایجاد شده، به دسته بندی آن‌ها بپردازید.

PixelBlock

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

افزونه‌ی PixelBlock به شما این امکان را می‌دهد که بدون اینکه ارسال کننده‌ی ایمیل متوجه شود، پیام دریافتی وی را مطالعه کنید. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افزونه‌ی یاد شده بالای هرکدام از ایمیل‌ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک چشم قرمز رنگ ایجاد می‌کند که با کلیک روی آن می‌توانید بدون اطلاع ارسال کننده پیام دریافتی را مطالعه کنید.

Checker Plus

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

افزونه‌ی Checker Plus ابزاری مناسب برای افرادی به شمار می‌رود که از چند حساب کاربری جیمیل استفاده می‌کنند و به طور مداوم آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بررسی می‌کنند. افزونه‌ی یاد شده یک منوی کاربردی در سمت راست گوگل کروم ایجاد می‌کند که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید به ایمیل‌های دریافت شده‌ی خود دسترسی داشته باشید.

همچنین Checker Plus می‌تواند اعلان دریافت ایمیل را روی دسکتاپ نمایش دهد. این اعلان‌ها می‌توانند حتی دارای صدایی خاص باشند تا زمانی که از کامپیوتر خود فاصله دارید هم متوجه دریافت ایمیل شوید. لازم به ذکر است که این اعلان‌ها حتی در صورتی که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گوگل کروم بسته باشد هم به اطلاع شما خواهند رسید.

Digify

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

افزونه‌ی Digfy به شما این امکان را می‌دهد تا به مدیریت فایل‌های ارسالی در ایمیل خود بپردازید. با استفاده از افزونه‌ی یاد شده این امکان را خواهید داشت که متوجه شوید فایل‌های ارسالی چه زمانی باز شدند یا کدام حساب‌های کاربری آن را از طریق فوروارد شدن پیام دریافت کرده‌اند.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا برای فایل‌های ارسالی خود تاریخ انقضا تعیین کنید. به این شکل که پس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از گذشت زمان مشخص شده دیگر امکان اجرا و استفاده از آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای دیگران وجود نداشته باشد. علاوه بر این با استفاده از Digfy می‌توانید ارسال فایل‌های خود را لغو کرده و یا اجازه‌ی مشاهده‌ی آن توسط برخی از دریافت کنندگان را بگیرید.

دو ویژگی مهم در جیمیل که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای بهره‌مند شدن از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن‌ها دیگر نیازی به افزونه ندارید

در ادامه قصد داریم به دو اپلیکیشن تحت وب اشاره کنیم که مثل افزونه‌ها عمل می‌کنند اما برای بهره‌مندی از آن‌ها نیازی به دانلود و نصب نخواهید داشت.

Gmail Offline

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

همانطور که از نام Gmail Offline‌ پیداست، این ابزار برای نمایش جیمیل بدون نیاز به اینترنت کاربرد دارد. با استفاده از Gmail Offline می‌توانید پیام‌های خود را مطالعه کنید، در بین آن‌ها به جستجو بپردازید یا حتی به برخی از آن‌ها پاسخ دهید. همه‌ی این کارها بدون نیاز به اینترنت اتفاق خواهد افتاد.

برای برخورداری از این ویژگی کافیست به Gmail Inbox رفته و سپس روی آیکون مربوط به تنظیمات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کلیک کرده و سپس Settings را بزنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در پنجره‌ی جدید باز شده به تب Offline رفته و و سپس گزینه‌ی Enable Offline mail را فعال کنید. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حالا روی Save Changes کلیک - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با توجه نوع تنظیماتی که مشخص می‌کنید، جیمیل ایمیل‌های دریافتی شما را تا ۹۰ روز در کامپیوتر ذخیره می‌کند تا بتوانید هر زمان که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواستید بدون نیاز به اینترنت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن‌ها را بررسی کنید.

منوی کلیک راست در جیمیل

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

یکی از ویژگی های جدید جیمیل این است - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که به شما اجازه می‌دهد تا روی هرکدام از پیام‌های دریافتی کلیک راست کنید تا یک منو را مشاهده نمایید. از این منو امکان انتخاب گزینه‌های مختلفی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مثل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پاسخ دادن، آرشیو کردن، حذف کردن و بسیاری دیگر از امکانات را خواهید داشت.

این ویژگی یکی از امکاناتی است که مدت‌ها در نسخه‌ی تحت وب شاهد آن نبودیم اما چند وقتی می‌شود که در دسترس کاربران قرار گرفته و بدون استفاده از افزونه‌ها می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone