🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15214.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر جدید تغییر در طراحی اکشن سنتر و پنجره‌های ویندوز ۱۰ را افشا می‌کند

اطلاعاتی که به تازگی از آپدیت Sun Valley ویندوز ۱۰ به دست آمده، بازطراحی Action Center (یا نوتیفیکیشن سنتر) و گردتر شدن زاویه برخی پنجره‌ها را نشان می‌دهد. مایکروسافت ظاهرا با توقف توسعه ویندوز ۱۰ ...

اطلاعاتی که به تازگی از آپدیت Sun Valley ویندوز ۱۰ به دست آمده، بازطراحی Action Center (یا نوتیفیکیشن سنتر) - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - و گردتر شدن زاویه برخی پنجره‌ها را نشان می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - مایکروسافت ظاهرا با توقف توسعه ویندوز ۱۰ ایکس بخشی از ویژگی‌های آن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - را به آپدیت Sun Valley اضافه می‌کند.

طبق گزارشی تازه، مایکروسافت آزمایش قسمتی از ویژگی‌های ویندوز ۱۰ ایکس را برای اکشن سنتر آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ آغاز کرده است. تصاویری که به اینترنت راه پیدا کرده، نشان می‌دهد که به‌روزرسانی Sun Valley شباهت زیادی به رابط کاربری ویندوز ۱۰ ایکس خواهد داشت.

اسکرین شات زیر یکی از نسخه‌های اولیه بخش اکشن سنتر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - را به نمایش می‌گذارد که با تغییراتی از ویندوز ۱۰ ایکس همراه شده است. این تغییرات هنوز در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار نگرفته ولی هر فردی که با قابلیت‌های دی‌باگینگ ویژوال استودیو آشنا باشد، می‌تواند آن را با دستکاری فلگ WindowsShellExperienceHost.exe فعال کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان

در پیش‌نمایش‌های فعلی ویندوز ۱۰ به نظر می‌رسد بخش جدید اکشن سنتر هنوز در مراحل اولیه توسعه است. با این حال، می‌توانیم چند تغییر محسوس را ببینیم. برای مثال، دستگیره جدیدی در بالای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - این پنجره دیده می‌شود که اولین بار در ویندوز ۱۰ ایکس معرفی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - شده بود. افزون بر این، کاربر حالا می‌تواند از گوشه صفحه سوایپ کند تا به تنظیمات سریع اکشن سنتر دست یابد. این قابلیت هم فقط در ویندوز ۱۰ ایکس دیده شده بود.

در مجموع می‌توانیم منتظر باشیم که آپدیت Sun Valley ویندوز ۱۰ قابلیت‌های بیشتری را از ویندوز ۱۰ ایکس وام گرفته باشد. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - منوهای شناور یکی از دیگر قابلیت‌های مهمی است که به رابط کاربری جدید ویندوز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - ۱۰ اضافه می‌شود.

مایکروسافت حدود دو هفته مانده به کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد ۲۰۲۱ تصویر یکی از ویژگی‌های آتی طراحی ویندوز ۱۰ را تصادفا به اشتراک گذاشته است. این شرکت در پستی برای توسعه‌دهندگان به اشتباه تصویری را منتشر کرد که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - پنجره‌ای با لبه‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - گرد را نشان می‌دهد. این تصویر در ادامه به سرعت از وبلاگ مایکروسافت حذف شد اما در پایین آن را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان

تصویر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - بالا پیغامی را نشان می‌دهد که زاویه‌ پنجره آن گرد شده است. این طراحی جدید برای پیام‌های تایید، هشدار و سایر پیام‌هایی که از سوی برنامه‌ها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - به دست - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - کاربر می‌رسند استفاده خواهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تالش استان گیلان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone