🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15225.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افشای لوگوی Lossless سرویس HiFi اپل موزیک پیش از معرفی

امروز شاهد اضافه شدن تبلیغی به اپلیکیشن اپل موزیک بودیم که احتمالا به راه‌اندازی سرویس HiFi اشاره می‌کند. حالا لوگوی جدیدی برای قابلیت استریم Lossless در وب‌سایت اپل موزیک مشاهده شده که به شایعات قبلی ...

امروز شاهد اضافه شدن تبلیغی به اپلیکیشن اپل موزیک بودیم که احتمالا به راه‌اندازی سرویس HiFi اشاره می‌کند. حالا لوگوی جدیدی برای قابلیت استریم Lossless در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - وب‌سایت اپل موزیک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - مشاهده شده که به شایعات قبلی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - دامن می‌زند.

طراحی به نام Stijn de Vries در صفحه توییتر شخصی خود اعلام کرده که لوگوی Lossless را از نسخه تحت وب سرویس اپل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - موزیک پیدا کرده. البته ظاهرا یک لوگوی دیگر با عنوان Hi-Res Lossless هم طراحی شده که همین منبع آن را به اشتراک گذاشته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - است. این دو لوگو در حال حاضر از طریق وب‌سایت اپل موزیک قابل مشاهده نیستند، در نتیجه به نظر می‌رسد اپل به سرعت آن‌ها را حذف کرده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان

 

دو لوگوی مربوط به فرمت «بی‌اتلاف» (Lossless) احتمالا به عنوان علامتی در کنار آهنگ‌ها قرار می‌گیرند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - تا کیفیت بالاتر آن‌ها را نشان دهند. پیش‌تر هم در وب‌سایت اپل موزیک اشاراتی به قابلیت‌های این سرویس جدید از جمله صدای دالبی اتموس مشاهده شده بود.

طبق شایعات قبلی، اپل احتمالا فردا از سرویس جدید اپل موزیک Hi-Fi رونمایی می‌کند. منابع صنعت پخش و توزیع موسیقی گفته بودند که این سرویس احتمالا ۹.۹۹ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - دلار هزینه اضافه از مشترکان اپل موزیک دریافت خواهد کرد. در گزارش‌ها گفته شده که شاید نسل سوم ایرپاد هم همراه با همین سرویس معرفی شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان

انتظار داریم ایرپاد ۳ از نظر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - طراحی شبیه ایرپاد پرو باشد. ولی تفاوت این دو دستگاه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - در وجود قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل حذف نویز فعال خواهد بود. این دستگاه از مدت‌ها قبل در شایعات حاضر بود ولی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور اپل باور دارد که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - تولید انبوه آن در سه‌ماهه سوم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - ۲۰۲۱ انجام می‌شود.

اسپاتیفای، بزرگ‌ترین رقیب اپل در دنیای استریم موسیقی، چند ماه پیش از راه‌اندازی سرویس مشابهی به نام اسپاتیفای HiFi خبر داد. این سرویس قرار است در دنباله سال جاری میلادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - برای شماری از کاربران در بازارهای منتخب در دسترس قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone