🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15217.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ با دریافت تاییدیه بلوتوث یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

شیائومی روی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ برای برخی بازارها کار می‌کند. در گذشته نسخه‌ای از این دستگاه با شماره مدل M1908C3JGG موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شده بود و حالا همین دستگاه تاییدیه بلوتوث گرفته ...

شیائومی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - روی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - برخی بازارها کار می‌کند. در گذشته نسخه‌ای از این دستگاه با شماره مدل M1908C3JGG موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شده بود و حالا همین دستگاه تاییدیه بلوتوث گرفته است.

در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - لیست بلوتوث SIG، این دستگاه با نام ردمی نوت ۸ به چشم می‌خورد که شایعات مبنی بر توسعه نسل جدیدش را تایید می‌کند. مدل قدیمی این دستگاه که سال ۲۰۱۹ از راه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - رسید، قادر به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ است و طبق تاییدیه اخیر، مدل جدیدش از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

با وجود کسب این تاییدیه‌ها و البته انتشار گزارش‌ها، هنوز اطلاعات رسمی درباره وجود ردمی نوت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - ۸ ۲۰۲۱ منتشر نشده است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس

طبق شایعات، این گوشی هوشمند به نمایشگر IPS LCD با برش قطره‌ای مجهز می‌شود که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه احتمالا از چیپ هلیو G85 مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم دارد. انتظار می‌رود ردمی این دستگاه را در نسخه‌های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - احتمالا به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - سریع ۲۲.۵ واتی مجهز می‌شود. در بخش دوربین، انتظار می‌رود روی پنل پشتی آن چهار سنسور قرار بگیرد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی باشد. طبق تاییدیه FCC، این دستگاه از رابط کاربری MIUI 12.5 بهره می‌برد.

انتظار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - می‌رود این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - در بازارهای محدودی مانند هند، روسیه و اتحادیه اروپا عرضه شود. با توجه به دریافت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - تاییدیه‌های مهم توسط این دستگاه، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - احتمالا شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی یا ماه آینده از آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر داراب استان فارس - بطور رسمی رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone