🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15227.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدل جدید آنر مجیک‌بوک ۱۴ و مجیک‌بوک ۱۵ با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل معرفی شد

آنر لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک را بروزرسانی کرد. آنر مجیک‌بوک ۱۴ حالا با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 وارد بازار می‌شوند و مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ هم با پردازنده Core i5 ...

آنر لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک را بروزرسانی کرد. آنر مجیک‌بوک ۱۴ حالا با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 وارد بازار می‌شوند و مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ هم با پردازنده Core i5 به فروش می‌رسد. هردوی این محصولات از گرافیک مجتمع Iris Xe بهره می‌برند.

طراحی این لپ‌تاپ‌ها در مقایسه با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - گذشته تغییری نداشته و آنر سعی کرده با پردازنده‌های جدید اینتل، کاربران بیشتری را تشویق به خرید آن‌ها کند. این محصولات با پردازنده‌های رایزن AMD هم در بازار به فروش می‌رسند.

آنر مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده‌های اینتل Core i7-1165G7 با حداکثر فرکانس ۴.۷ گیگاهرتز و Core i5-1135G7 با ۴ هسته، ۸ رشته و حداکثر فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز در اختیار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - خریداران قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران

آنر این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - محصولات را به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - نمایشگر ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p مجهز کرده و برای آن‌ها ۱۶ گیگابایت رم DDR4 به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD درنظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به کیبورد با نور پس زمینه، دوربین پاپ آپ در کیبورد و سیستم خنک‌کننده با دو لوله و فن اشاره کرد.

باتری ۵۶ وات ساعتی مورد استفاده در این محصولات می‌تواند تا چندین ساعت کاربران را همراهی کند. این باتری قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی است و ۴۴ درصد ظرفیت آن تنها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - در مدت ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران

مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده Core i5 قیمتی برابر ۸۴۹.۹۰ یورو دارد و مدل مجهز به Core i7 آن با قیمت ۱۱۹۹.۹۰ یورو به فروش می‌رسد. مجیک‌بوک ۱۵ هم تنها در یک نسخه و با قیمت ۹۴۹.۹۰ یورو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این لپ‌تاپ‌ها از امروز در برخی کشورها از جمله بریتانیا، آلمان و فرانسه قابل سفارش هستند و به‌زودی کاربران در کشورهای دیگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نوشهر استان مازندران - هم به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone