🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15228.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه الکامپ تیر ماه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از برگزاری نمایشگاه الکامپ در سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری و کامل خبر داد. این رویداد اواسط تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار ...

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از برگزاری نمایشگاه الکامپ در سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - کامل خبر داد. این رویداد اواسط تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتو، «آزاد معروفی» عضو هیات مدیره سازمان نصر تهران امروز در یک نشست خبری گفت که در صورت مناسب بودن شرایط و نبود پیک‌های کرونایی، نمایشگاه الکامپ به صورت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - حضوری برگزار می‌گردد. او در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - این باره تصریح کرد: «نمایشگاه الکامپ تیر ماه هر سال برگزار می‌شد و امسال به پایان خرداد ماه منتقل شده بود. اما با صحبت‌هایی که اخیرا انجام شده، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - قرار است الکامپ ۱۴۰۰ اواسط تیر ماه، در فضای نمایشگاهی و به شکل حضوری برگزار گردد. البته ممکن است شرایط کرونایی اجازه این کار را ندهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - که در این صورت نمایشگاه برگزار نشده و این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

معروفی در ادامه صحبت‌های خود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - به این موضوع تأکید کرد که الکامپ امسال در فضای نمایشگاهی خواهد بود و در ابعاد کامل برگزار خواهد شد. همچنین او ابراز امیدواری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - کرد که با وجود تغییر شرایط، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - همچنان بتوان این نمایشگاه را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - شکوه سال‌های گذشته برگزار نمود.

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته نمایشگاه الکامپ به دلیل شیوع کرونا لغو شد و فقط «الکام استارز» به عنوان بخش کوچکی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - از این نمایشگاه، آن هم نه به صورت حضوری بلکه به صورت آنلاین برگزار گردید. این در حالی بود که سال گذشته چندین بار اعلام شد که نمایشگاه به صورت حضوری برگزار می‌گردد اما در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - نهایت این اتفاق نیفتاد.

با این اوصاف باید منتظر ماند و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - دید که آیا محدودیت‌های کرونایی اجازه می‌دهند که بزرگ‌ترین رویداد حوزه فناوری و ارتباطات کشور، امسال برگزار شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone