🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15220.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ قابلیت جدیدی را با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی آزمایش می‌کند

وب‌سایت «WABetaInfo» در آخرین گزارش خود از ویژگی جدیدی به نام «Disappearing Mode» در واتس‌اپ خبر داده که امکان حذف تاریخچه چت بعد را فراهم می‌کند. این ویژگی هنوز بطور عمومی ارائه نشده است. قابلیت ...

وب‌سایت «WABetaInfo» در آخرین گزارش خود از ویژگی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان - جدیدی به نام «Disappearing Mode» در واتس‌اپ خبر داده که امکان حذف تاریخچه چت بعد را فراهم می‌کند. این ویژگی هنوز بطور عمومی ارائه نشده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان - است.

قابلیت جدید با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی کاربران توسعه یافته و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فعال کردن این گزینه بتوانند تمامی پیام‌های موجود در تاریخچه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان - چت‌های خود را پاک کنند.

در واقع زمانی که Disappearing Mode در حالت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان - فعال قرار داشته باشد و کاربر چت جدیدی را باز کند،‌ پیام‌های قبلی حذف می‌شوند.

معمولا کاربرانی که به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهند، تمایلی ندارند پیام‌های ارسال شده در چت‌هایشان برای همیشه در این پیام رسان باقی بماند. در واقع برخی کاربران ترجیح می‌دهند وقتی چت‌ تمام شد، تمامی پیام‌های مربوط به آن چت حذف شوند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان

واتس‌اپ در تلاش است تا این قابلیت را از طریق Disappearing Mode در دسترس تمامی کاربران قرار دهد. در حال حاضر تنها برخی کاربران iOS می‌توانند با مراجعه به قسمت Contact Info و Group Info این حالت جدید را به راحتی فعال کنند. امکان فعال کردن این قابلیت به صورت دستی نیز وجود دارد.

با کمک این ویژگی، پس از آنکه مخاطب پیام را مشاهده کرد،‌ امکان پاک کردن تاریخچه چت فراهم می‌شود. واتس‌اپ در تلاش است تا نشان دهد به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می‌دهد و قابلیت جدید را در همین راستا توسعه خواهد داد.

هنوز مشخص نیست کاربران اندروید چه زمانی به این قابلیت دسترسی خواهند داشت. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که در حال حاضر حتی تمامی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گیلان استان گیلان - کاربران iOS نیز به این قابلیت جدید دسترسی ندارند و واتس‌اپ به صورت محدود و برای آزمایش و دریافت بازخورد،‌ این قابلیت را در دسترس تنها برخی کاربران گوشی اپل قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone