🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15224.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مخالفت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با برخورد سلبی: بازار رمزارزها باید مدیریت شود

«محمدرضا پورابراهیمی»، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که نمی‌توانیم موضوع رمزارزها را در اقتصاد کشورمان نادیده بگیریم تاکید کرد که باید آن را مدیریت کنیم زیرا هر گونه برخورد سلبی و ممنوع کردن ...

«محمدرضا پورابراهیمی»، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که نمی‌توانیم موضوع رمزارزها را در اقتصاد کشورمان نادیده بگیریم تاکید کرد که باید آن را مدیریت کنیم زیرا هر گونه برخورد سلبی و ممنوع کردن فعالیت مجموعه‌های ایرانی حوزه رمزارز منجر به روی آوردن آن‌ها به فعالیت‌های زیر زمینی می‌شود. اشاره غیر مستقیم او به نامه اخیر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - ریاست مجلس به وزیر اقتصاد و رییس بانک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - مرکزی است که درخواست - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - مسدود شدن درگاه صرافی‌های رمزارز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - را داشت. شنیده می‌شود که پس از این نامه، شاپرک در جلسه‌ای اعلام کرده بود درگاه‌ها به زودی بسته می‌شوند.

اکنون پورابراهیمی با اشاره به موضوع ارزهای دیجیتال و ضرورت ساماندهی این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - حوزه، هدف از ورود مجلس به آن را شفاف سازی کرد و اظهار داشت: «موضوع رمزارزها بعنوان یک پدیده غیرقابل انکار در حوزه اقتصادی جهان مطرح است و هدف از ورود مجلس و کمیسیون اقتصادی به این موضوع نیز ساماندهی فعالیت‌ها در این حوزه است. ما نمی‌توانیم موضوع رمزارزها را در اقتصاد کشورمان نادیده بگیریم، حذف کنیم و یا با آن مواجهه کنیم بلکه باید آن را مدیریت کنیم.»

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با فارس بر ضرورت مدیریت موضوع رمزارزها تاکید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - دارد زیرا معتقد است می‌توان از ظرفیت آن در اقتصاد کشور بهره برد و با مدیریت این حوزه، تبعات ناشی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - از آن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - به حداقل ممکن رساند.

او هرگونه برخورد سلبی با این حوزه و ممنوع کردن فعالیت مجموعه های ایرانی که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - علاقمند به ساماندهی و قبول نظارت هستند را منجر به روی آوردن آن‌ها به فعالیت زیرزمینی و اصطلاحا سیاه دانست.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان

نگرانی‌ها در حوزه رمزارزها

پورابراهیمی با بیان این که ما باید منافع ناشی از استفاده از رمزارزها را به حداکثر و مضار آن را به حداقل برسانیم، گفت: «از این ظرفیت می‌توان برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنیم که اقدامی جهت حداکثرسازی منافع آن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - است. در حوزه تولید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - رمزارزها در داخل کشور نیز قانون آن در مجلس در حال نهایی شدن است و در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.»

او در ادامه عدم انجام تکالیف بانک مرکزی و وزارت اقتصاد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - در خصوص سایت‌هایی که از طریق درگاه‌های پرداخت که شکل فعالیتشان در چارچوب PSDهایی که مجوز از بانک مرکزی دارند، نظارتی صورت نمی گیرد را یکی از نگرانی‌های اصلی در حوزه مبادلات رمزارزها دانست و خواستار ورود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - به این موضوع و مدیریت آن شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - مجلس در این باره افزود: «با توجه به رها شدگی این موضوع و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - نگرانی‌های جدی درباره آن از بانک مرکزی خواستیم تا درباره نظارت بر سایت‌هایی که رسما از طریق درگاه‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - پرداخت جمهوری اسلامی ایران که زیر نظر PSDها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - و دارای مجوز بانک مرکزی بودند، توضیحاتی را ارائه کنند.»

مجوزدهی در قالب صرافی

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه بحث اساسی ما با بانک مرکزی این بوده که هرکسی بخواهد فعالیت کند باید مانند صرافی‌ها مجوز بگیرد، این ساماندهی را عاملی برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - شفاف‌سازی گردش مالی، تعیین تکلیف موضوع مالیات و صیانت از دارایی‌های مردم عنوان کرد.

او - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - با اشاره به مکاتبات و پیگیری‌های هفته‌های اخیر کمیسیون اقتصادی و رئیس مجلس درباره موضوع ساماندهی ارزهای دیجیتال، اعتقاد دارد که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به جای مدیریت این موضوع، تصمیم به توقف آن گرفتند در حالی که اساسا بحث آن‌ها با توجه به استفاده از ظرفیت‌ها در زمینه تحریم، توقف این گونه فعالیت‌ها نبوده و بانک مرکزی اشتباه برداشت کرده است.

پورابراهیمی از بانک مرکزی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - خواست تا به جای توقف و انکار موضوع، در جهت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - ضابطه‌مند کردن و اعطای مجوز به سایت‌های ارزهای دیجیتال، آن را مدیریت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی در خصوص استفاده از نظرات فعالان حوزه ارزهای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - دیجیتال نیز اظهار داشت: «ما از انجمن‌ها، تشکل‌ها و سندیکاهای تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - جلسات کمیسیون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - اقتصادی مجلس به طور مرتب استفاده می‌کنیم و روز گذشته نیز به مجلس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - دعوت شدند تا نظرات و اطلاعات آن‌ها را جویا شویم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاوین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوبید؟ سایت ***** لباسشویی سام BL-P1465I شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone