تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40402.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مهم ترین ویژگی های گلکسی نوت 8 برای تجارت

اگر فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار باشید، احتمالاً اولیت های شما برای خرید تلفن هوشمند با کاربران دیگر تا حدی تفاوت دارد. یک فعال اقتصادی اهمیت ثانیه ها را می داند و برای ...

اگر فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار باشید، احتمالاً اولیت های شما برای خرید تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با کاربران دیگر تا حدی تفاوت دارد. یک فعال اقتصادی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اهمیت ثانیه ها را می داند و برای بهره وری بیشتر ارزش قائل است. برای صاحب کسب و کار بهانه ها قابل پذیرش نیستند و همه چیز باید در بهترین شکل خود باشد. در این مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به ویژگی های گلکسی نوت ۸ که این تلفن هوشمند را به یک گزینه مناسب برای صاحبان کسب و کار و فعالین اقتصادی تبدیل کرده است. با دیجیاتو همراه باشید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تماس را با همه ی تلفن های هوشمند می توان گرفت، امکان نصب برنامه و قابلیت های دیگر هم برای همه وجود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دارد، اما S Pen به شما امکاناتی می دهد که برای رقبای فاقد قلم مقدور نیست، پس تعجبی ندارد که مطلب را با این قابلیت آغاز کنیم. تصور کنید قادر باشید هر زمان که کاغذ و قلم احتیاج داشتید، S Pen را از بدنه موبایل خود خارج کرده و روی صفحه نمایش دستگاه شروع به نوشتن نمایید. حتی نیازی به روشن کردن نمایشگر هم نیست. علاوه بر این می توانید با قلم اس پن به دنیای اپلیکیشن های طراحی و مهندسی وارد شده و نهایت استفاده را از آنها ببرید، بسیار بهتر از آنچه با نوک انگشت مقدور است. برای آشنایی با برخی از بهترین اپلیکیشن های نوت ۸ و نمونه ای از قابلیت های قلم اس پن از شما دعوت می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

صفحه نمایش بی‌کران

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

هیچ چیز نمی تواند مثل یک صفحه نمایش بزرگ و با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کیفیت، بهترین قلم دنیای موبایل را تکمیل کند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و این دقیقاً همان چیزی است که گلکسی نوت ۸ در اختیار شما قرار می دهد. فبلت جذاب سامسونگ یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۳ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اینچی از نوع - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سوپر امولد دارد. این صفحه نمایش حاشیه فیزیکی چندانی ندارد و بیشترین فضای ممکن را در کمترین ابعاد زیر انگشتان شما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قرار می دهد. سامسونگ مدتها در ساخت پنل های نمایشگر سرآمد بازار بوده است و حالا بهترین ساخته ی خود را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در جدیدترین فبلت پرچمدار مورد استفاده قرار داده است.

پنل‌های اج با قابلیت‌های بیشتر

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

پنل های اج به خودی خود قادر هستند بهره وری کاربر را بیشتر کنند، اما صفحه نمایش بزرگ نوت ۸ یک قابلیت اضافی را هم امکان پذیر کرده است. در این تلفن هوشمند می توانید به لطف ویژگی App Pair اپلیکیشن هایی که به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شکل همزمان استفاده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می کنید را به پنل های اج اضافه کرده و با یک اشاره آنها را به شکل همزمان اجرا کنید. در این حالت با لمس آیکون مورد نظر شما، ظرف یک چشم به هم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زدن صفحه به دو قسمت تقسیم شده و دو اپلیکیشن در آنها اجرا می شوند. برای آشنایی با این قابلیت و دیگر امکانات نوت ۸ برای افزایش بهره وری، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

امنیت و آسایش

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در گلکسی نوت ۸ شما هستید که تعیین می کنید چگونه از تلفن هوشمند خود محافظت کنید. قفل فبلت پرچمدار سامسونگ بسته به میل شما با حسگر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اثر انگشت باز می شود، یا می توانید این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کار را با اسکن کردن عنبیه چشم انجام دهید، یا اسکن چهره به شکل کامل، هر کدام که راحت تر باشد. ضمناً در این تلفن هوشمند با قابلیت Secure Folder فولدر می توانید بخشی از حافظه دستگاه را رمزگذاری کرده و فایل ها، عکس ها و داده های مهم را داخل آن قرار دهید. اطلاعاتی که درون این بخش قرار دارند با گذرواژه محافظت می شوند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و کسی غیر از شما نمی تواند به آنها دسترسی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داشته باشد.

داک دکس استیشن

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

عکس های شما روی تلفن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوشمند هستند، ویدیوهای تلگرام، فایل های دریافتی و بسیاری موارد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دیگر که در جیب خود حمل می کنید. به شکل معمول ما این فایل ها را با متصل کردن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایل، به کامپیوتر شخصی خود وصل می کنید، اما گلکسی نوت ۸ می تواند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - علاوه بر تلفن هوشمند، کامپیوتر شما هم باشد. داک دکس استیشن (بررسی دیجیاتو) همان ابزاری است که چنین قابلیتی را برای پرچمداران اخیر سامسونگ ممکن کرده است. هرجایی که یک مانیتور و ماوس و کیبورد باشد، با همراه داشتن دکس می توانید گلکسی نوت ۸ را به کامپیوتر شخصی تبدیل کنید. وقتی تلفن هوشمند خود را روی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این داک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قرار دهید، رابط کاربری اندروید به نسخه دسکتاپ تبدیل شده و کامپیوتر شما آماده خواهد بود. با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این ویژگی می توانید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بیشتر عملکردهای روزمره را همان گونه که روی کامپیوتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - انجام می دهید، با تلفن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوشمند به انجام برسانید.

دوربین دوگانه با زوم ۲ برابر

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

ارائه پاور پورنت و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شرکت در سمینارهای مختلف جزء جدایی ناپذیر زندگی صاحبان کسب و کار به حساب می آید. کافی است چندباری در این جلسات از اسلایدهای در حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پخش عکس گرفته باشید تا ببینید تار شدن تصویر چه احتمال بالایی دارد. گلکسی نوت ۸ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - علاوه بر لنز عادی، یک لنز تله دارد که با فشار لمس یک دکمه فعال می شود و با ۲ برابر بزرگنمایی بیشتر عکاسی می کند، بدون کوچکترین افت کیفیت.

جک هدفون

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

بر خلاف اپل که روی حذف جک ۳.۵ میلی متری اصرار می کند، سامسونگ واقعیت ها را در نظر می گیرد، اینکه هنوز هدفون های بلوتوث بین کاربران فراگیر نشده و بسیاری به استفاده از هدفون های معمولی سیم دار تمایل دارند. برای یک فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار زمان محدود است و فرصتی برای سر و کله زدن با هدفونی که شارژ آن تمام شده وجود ندارد. یا تصور کنید بخواهید همزمان با شارژ تلفن هوشمند خود، به فایل های صوتی گوش دهید یا با هندزفری دستگاه تماس برقرار کنید، کاری که در صورت عدم وجود جک هدفون امکان پذیر نخواهد بود. اگر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هنوز برای سر و کله - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زدن با هدفون های بلوتوث آمادگی ندارید، گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین موبایل های بازار است و شما را مجبور به این کار نمی کند.

شارژ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سریع و بی‌سیم

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

گلکسی نوت ۸ از شارژ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سریع - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پشتیبانی می کند و حتی قادر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است این کار را به شکل بی سیم هم انجام دهد. جلسه مهمی دارید و فراموش کردید تلفن هوشمند خود را شارژ کنید؟ کافی است نوت ۸ را روی پایه شارژ بی سیم قرار دهید یا کابل شارژر را به دستگاه متصل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنید. در این حالت ظرف ۱۵ دقیقه نزدیک به یک چهارم ظرفیت باتری دستگاه شارژ می شود. اگر مدتی از شارژر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بی‌سیم و سریع گلکسی نوت ۸ استفاده کنید به سختی می توانید به دوران شارژ کردن تلفن های هوشمند با کابل و سیم بازگردید.

واقعیت مجازی

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تصور کردن کسب و کار های آینده بدون واقعیت مجازی امکان پذیر نیست. بازار واقعیت مجازی در حال حاضر ۱۱.۴ میلیارد دلار ارزش دارد که پیش بینی می شود این رقم تا سال ۲۰۲۱ با ۱۱۳ درصد رشد به ۲۱۵ میلیارد دلار برسد. اگر می خواهید در آینده هم کسب و کار موفقی داشته باشید، امروز پیش قدم شده و به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید تا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پتانسیل های آن را برای خود شناسایی کنید. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین راه ها برای تجربه کردن دنیای واقعیت مجازی است، خصوصاً که سامسونگ برای کامل کردن آن، یک هدست جذاب هم رونمایی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone