🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44185.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا تشخیص چهره سه بعدی و واقعیت افزوده به آیفون 8 می آیند؟

بر اساس پیش بینی های «مینگ چی کو»، آیفون بعدی اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون به بازار عرضه می شود، قابلیت تشخیص چهره با دقت بالا و همچنین پشتیبانی از واقعیت افزوده ...

بر اساس پیش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بینی های «مینگ چی کو»، آیفون بعدی اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون به بازار عرضه می شود، قابلیت تشخیص چهره با دقت بالا و همچنین پشتیبانی از واقعیت افزوده را خواهد داشت.

بنا به اظهارات آقای کو، آیفون 8 یک دوربین سلفی انقلابی به همراه سنسور - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سه بعدی خواهد داشت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که تصاویر دو بعدی ثبت شده را به سلفی های سه بعدی تبدیل کرده، و از قابلیت های آن برای تشخیص چهره نیز استفاده خواهد کرد.

حال مدتی پس از پیش بینی های مینگ چی کو، تحلیلگران با توجه به فعالیت شرکت های تامین کننده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قطعات، احتمال حضور دوربین جلوی سه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بعدی و اضافه شدن واقعیت افزوده به آیفون 8 را بسیار قوی می دانند.

60 میلیون واحد سنسور سه بعدی راهی خطوط تولید اپل خواهند شد

یکی از کمپانی های قطعه ساز مورد نظر، «Finisar» نام دارد که اخیراً در جلسه عمومی خود با سرمایه گذاران اعلام کرده تا پایان ماه اکتبر، ده ها میلیون سنسور سه بعدی را به تولید کنندگان مختلف خواهد فروخت که بر اساس گزارشات، 60 میلیون واحد از حسگرهای مورد اشاره راهی خطوط تولید اپل خواهند شد. لازم به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ذکر است که سنسورهای تولیدی کمپانی مذکور، برای تشخیص چهره و پردازش واقعیت افزوده به کار می روند.

فینیسار همچنین در نشست خود از اضافه شدن مشتریان جدیدی به لیست خریداران خبر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داد که به احتمال زیاد، به کمپانی ساکن کوپرتینو اشاره داشته و خبر از عرضه ویژگی های نوآورانه ای در آیفون 8 اپل می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone