تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10284.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تپسی برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون تخفیف در نظر گرفت

تپسی برای همراهی با کاربران خود برای انجام واکسیناسیون و تسهیل رفت و آمد آن‌ها به این مراکز، در تمامی شهرهای محل فعالیت خود، تخفیفی را ویژه مراجعه به این مراکز در نظر گرفته است. ...

تپسی برای همراهی با کاربران خود برای انجام واکسیناسیون و تسهیل رفت و آمد آن‌ها به این مراکز، در تمامی شهرهای محل فعالیت خود، تخفیفی را ویژه مراجعه به این مراکز - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - در نظر گرفته است.

در این طرح که از امروز آغاز شده و تا جمعه 9 مهر ماه ادامه خواهد داشت، کاربران تمامی شهرهای محل فعالیت تپسی می‌توانند از 20% تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون محل زندگی خود استفاده کنند.

این تخفیف - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای حدود 400 مرکز واکسیناسیون، که در نقشه تپسی مشخص شده‌اند، فعال است. برای استفاده از این تخفیف، کاربران می‌توانند از بین - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - این مراکز، مرکز واکسیناسیون مورد نظر خود را روی نقشه تپسی به عنوان مقصد انتخاب کرده و - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - با وارد کردن کد Vaccine در قسمت کد تخفیف، از 20% تخفیف - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تا سقف - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - 5000 تومان بهره‌مند شوند.

تپسی در طی پاندمی کرونا، اقدامات دیگری نظیر اختصاص رفت و آمد رایگان برای کادر درمان و ارائه تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون ویژه سالمندان را نیز انجام داده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تاکنون مجموعا 36 میلیون و 908 هزار و 191 نفر دوز اول واکسن - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرونا را دریافت کرده‌اند. همچنین 15 میلیون و 824 هزار و 520 نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار 52 میلیون و 732 هزار و 711 مورد رسیده است.

رئیس جمهور نیز در ابتدای هفته ابراز امیدواری کرده بود تا در آینده‌ای نزدیک، حدود 70 درصد - تعمیرات یخچال دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - افراد جامعه نسبت به ویروس کرونا، واکسینه شوند.

در حال حاضر 29 شهر کشور در وضعیت قرمز، 224 شهر در وضعیت نارنجی، 165 شهر در وضعیت زرد و 30 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
طرفای بلوار پاسداران بندرترکمن سرویس کار یخچال دوو دارید.
پاسخ: بله در بلوار پاسداران شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone