تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30443.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون XR در ماه اول یک سوم از کل فروش آیفون ها را به خود اختصاص داد

همان طور که می دانید اپل دیگر آمار فروش آیفون های خود را منتشر نمی کند و به همین خاطر برای آگاهی از عملکرد مدل های جدیدی مانند آیفون XR و آیفون XS باید به ...

همان طور که می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دانید اپل دیگر آمار فروش آیفون های خود را منتشر نمی کند و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به همین خاطر برای آگاهی از عملکرد مدل های جدیدی مانند آیفون XR - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و آیفون XS باید به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارقام ارائه شده توسط تحلیلگران بازار بسنده کنیم.

مؤسسه CIRP هم یکی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از همین تحلیلگران است که در زمینه تخمین میزان فروش محصولات مختلف (از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جمله آیفون) فعالیت داشته و حالا در جدیدترین گزارش خود، آمار فروش انواع آیفون ها را در ماه های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سپتامبر 2016 و 2017 و نوامبر 2017 و 2018 به صورت درصدی منتشر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

طبق آمار موجود، آیفون XR توانسته به تنهایی 32 درصد از کل فروش گوشی های اپل (در یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ماهه اول عرضه خود) را رقم بزند و مدل های XS و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - XS Max هم جمعاً 35 درصد فروش را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به خود اختصاص داده اند.

مدل های جدید آیفون - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - امسال 67 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درصد از کل فروش را به خود اختصاص دادند

کمپانی اپل امسال رویکردی متفاوت نسبت به سال گذشته اتخاذ کرد و ابتدا دو مدل گران قیمت خود را روانه بازار نمود؛ با این کار مشتریان وفادار iOS زودتر از گذشته قادر به خرید - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیفون های رده بالا شدند. شرکت ساکن کوپرتینو حدود یک ماه بعد محصول ارزان تر خود آیفون XR را هم عرضه کرد که بر خلاف برخی پیش بینی ها، با استقبال قابل توجهی مواجه شد.

لازم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که اپل سال گذشته ابتدا آیفون 8 و 8 پلاس را روانه بازار کرد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای افزایش هیجان مشتریان، عرضه آیفون 10 را یک ماه به تعویق انداخت. آیفون 10 (یا همان آیفون X) هم توانست در ماه نخست، 30 درصد از کل فروش گوشی های اپل را به خود اختصاص دهد که حالا این رکورد توسط آیفون XR شکسته شده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

گفتنی است بنا بر آمار موجود، 82 درصد از خریداران آیفون های جدید پیش از این هم آیفون داشتند و 16 درصد از آنها نیز از پلتفرم اندروید به iOS مهاجرت کرده اند؛ ارقام مذکور برای سال 2017 به ترتیب 86 و 11 درصد بودند.

- تعمیرات یخچال ویرپول در شهر سراب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone