🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28126.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اینتل از پردازنده‌های ۸ هسته‌ای نسل نهم برای لپ‌تاپ‌ها

اینتل مجموعه ای از پردازنده های جدید را برای لپ تاپ های پریمیوم معرفی کرده که سرعت بالاتر و اتصال سریعتر را به ارمغان می آورند. این پردازنده های ۸ هسته ای نسل نهم از ...

اینتل مجموعه ای از پردازنده های جدید را برای لپ تاپ های پریمیوم معرفی کرده که سرعت بالاتر و اتصال سریعتر را به ارمغان می آورند. این پردازنده های ۸ هسته ای نسل نهم از سری H با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - توان ۴۵ واتی همراه شده اند که در مقایسه با چیپ های ۱۵ واتی موجود در لپ تاپ های باریک، به مراتب قدرتمندتر بوده و توانایی اجرای پردازش های سنگین گیمینگ و رندر محتوا را دارند.

ستاره پردازنده های جدید Core i9-9980HK با کلاک توربوی ۵ گیگاهرتزی است که دستیابی به آن قبلا در چیپ های لپ تاپ میسر نبود. علاوه بر این پردازنده مذکور آنلاک است و حتی می توان به سرعت های بالاتر هم دست پیدا کرد. 9980HK مثل Core - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - i9های قبلی از ۸ هسته و ۱۶ رشته بهره برده و کشی برابر با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - ۱۶ مگابایت دارد.  این پردازنده از آخرین کارت های شبکه Wi-Fi 6 با حداکثر سرعت ۲.۴ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند؛ هرچند هنوز به فرایند ۱۴ نانومتری مبتنی هستند. تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران

به گفته اینتل پردازنده های جدید نسبت به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - سخت افزار سه سال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - قبل ویرایش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - ویدیوهای 4K و نمایش گیم پلی را به ترتیب تا ۵۴ درصد و ۵۶ درصد سریعتر پردازش می کنند. چیپ های جدید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - از امروز به لپ تاپ های منتخب ایسر، ایسوس،دل، اچ‌پی، ریزر، لنوو و MSI راه می یابند.

این کمپانی همچنین تعداد پردازنده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - های نسل نهم دسکتاپ را به بیش از ۲۵ واحد رسانده که در سری های سلرون، پینتیوم گلد، Core i3, i5, i7 و  i9 قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - می گیرند. چیپ های نسل نهم برای نخستین بار به سری سلرون و پنتیوم گلد راه پیدا کرده اند و قطعا به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - افزایش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رویان استان مازندران - توان کامپیوترهای اقتصادی کمک خواهند کرد. با توجه به افزایش سرسام آور قیمت سخت افزار در کشور این مساله برای کاربران ایرانی یک خبر خوش به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone