🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35596.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تغییرات جدیدی برای فروشگاه مایکروسافت در راه است

چند وقتی است که ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به فروشگاه محصولات نرم‌افزاری خود نشان می‌دهند. اوایل ماه ژوئن بود که شواهدی دال بر ارائه قابلیت نصب از راه دور اپلیکیشن‌ها در سایت فروشگاه مایکروسافت رؤیت شد؛ ...

چند وقتی است که ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به فروشگاه محصولات نرم‌افزاری خود نشان می‌دهند. اوایل ماه ژوئن بود که شواهدی دال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر ارائه قابلیت نصب از راه دور اپلیکیشن‌ها در سایت فروشگاه مایکروسافت رؤیت شد؛ خصوصیتی که البته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سال‌هاست صاحبان موبایل‌های ویندوزفونی به آن دسترسی دارند.

اما به نظر می‌رسد که حالا نوبت به تغییرات بزرگتری در فروشگاه مایکروسافت رسیده است. بعضی منابع از آزمایش بخش‌ها و قابلیت‌های جدیدی در مایکروسافت استور خبر می‌دهند که احتمالا به صورت تدریجی در اختیار کلیه کاربران قرار خواهند گرفت.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

یکی از این قابلیت‌ها که بالاتر اشاره کردیم، امکان نصب از راه‌ دور اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی دیوایس‌های مختلف است. به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - لطف این ویژگی می‌توانید فقط با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک کلیک روی لینک دانلود هر اپ، آن را روی تمام دیوایس‌های مبتنی بر ویندوز خود نصب کنید که بسیار جالب و مفید به نظر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌رسد.

اما تغییرات فروشگاه مایکروسافت فقط به این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مورد محدود نیستند. گفته شده که به زودی بخشی به نام Wish List (فهرست خواسته‌ها) هم به فروشگاه اضافه می‌شود تا بتوانید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محصولات سخت‌افزاری که توجه‌تان را جلب کرده‌اند را به آن بیفزایید تا سر فرصت آن‌ها را بررسی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنید. البته گزارشات حاکی از آنند که متأسفانه این فهرست خواسته‌ها هنوز قابل اشتراک گذاری با دیگران نیست.

اما در کنار این تغییرات مایکروسافت قصد دارد که دستی به سر و رو و ظاهر فروشگاه هم بکشد. به همین خاطر از همین حالا روی هدر فروشگاه و کنترل‌های ناوبری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شروع به ایجاد تغییراتی کرده که تجربه کاربری بهتری را برایتان به ارمغان می‌آورند.

تغییراتی که از آن‌ها صحبت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کردیم فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و هنوز مشخص نیست که چه موقع برای کلیه کاربران منتشر خواهند شد.

- تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone