🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14746.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کارمزد فروشگاه مایکروسافت برای بازی‌ها به ۱۲ درصد کاهش می‌یابد

مایکروسافت امروز با اعلام کاهش کارمزدش از بازی‌های ویندوز استور، صنعت بازی‌های کامپیوتری را غافل‌گیر کرد. این غول فناوری می‌گوید از تاریخ ۱۰ مرداد سهم خود از فروش بازی‌های این فروشگاه را از ۳۰ به ...

مایکروسافت امروز با اعلام کاهش کارمزدش از بازی‌های ویندوز استور، صنعت بازی‌های کامپیوتری را غافل‌گیر کرد. این غول فناوری می‌گوید از تاریخ ۱۰ مرداد سهم خود از فروش بازی‌های این فروشگاه را از ۳۰ به ۱۲ درصد کاهش می‌دهد.

«مت بوتی»، مدیر ایکس باکس گیم استودیوز می‌گوید: «توسعه‌دهندگان مهم‌ترین بخش در ارائه بازی‌های عالی به بازیکنان هستند و می‌خواهیم آن‌ها در پلتفرم‌های ما به موفقیت دست یابند. سیاست شفاف و بی‌قید و شرط سهم درآمد به معنای این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی‌های بیشتری را برای شمار بیشتری از کاربران عرضه کنند و با این کار به موفقیت تجاری بهتری دست یابند.»

البته این تغییر فقط برای بازی‌های PC اعمال می‌شود و روی بازی‌های ایکس باکس اثر نمی‌گذارد. سهم درآمد جدید فروشگاه مایکروسافت مشابه اپیک گیمز خواهد شد و فشار بیشتری به فروشگاه استیم وارد می‌کند. شرکت «ولو» (Valve) در حالت عادی در فروشگاه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل - استیم از توسعه‌دهندگان سهمی ۳۰ درصدی دریافت می‌کند. اما اگر فروش یک بازی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل - از مرز ۱۰ میلیون دلار بگذرد، این سهم به ۲۵ درصد کاهش می‌یابد. با گذشت رقم فروش از ۵۰ میلیون دلار، سهم درآمد استیم ۲۰ درصد دیگر کاهش پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل

با وجود کارمزد بالاتر استیم، این فروشگاه هنوز بیشترین سهم بازار را در میان توسعه‌دهندگان دارد، هرچند خیلی از آن‌ها معتقدند که این رقم منصفانه نیست. مایکروسافت و اپیک همواره در جلب نظر توسعه‌دهندگان برای عرضه بازی‌ها روی فروشگاه‌های خود با چالش روبرو بوده‌اند. حالا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل - شاید این کاهش کارمزد به مایکروسافت کمک کند تا بتواند افراد بیشتری را به ویندوز استور بیاورد.

آقای بوتی همچنین وعده افزایش اعتمادپذیری و سرعت دانلود در فروشگاه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اردبیل استان اردبیل - مایکروسافت را داده است. این شرکت می‌خواهد رابط کاربری فروشگاه خود را به کلی متحول کند و همه این اقدامات احتمالا بخشی از استراتژی بزرگ‌تر مایکروسافت برای جذب توسعه‌دهندگان و کاربران جدید است.

مدیر ایکس باکس گیم استودیوز می‌گوید: «می‌دانیم که هنوز باید کارهای زیادی انجام دهیم، اما با توجه به واکنش گیمرها و توسعه‌دهندگان بازی‌های PC، فکر می‌کنیم با سرمایه‌گذاری‌هایمان در مسیر درستی قرار داریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone