🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14745.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مصاحبه اپیک با مدیران اپل: از نسخه iMessage اندروید تا مقابله با اپ‌های بومی

اپیک گیمز در آستانه دادگاه خود با اپل که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهاریه‌هایی را از چند مدیر سابق و کنونی اپل از جمله «ادی کیو»، مدیر فعلی آیتونز و «اسکات فورستال»، مدیر ...

اپیک گیمز در آستانه دادگاه خود با اپل که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهاریه‌هایی را از چند مدیر سابق و کنونی اپل از جمله «ادی کیو»، مدیر فعلی آیتونز و «اسکات فورستال»، مدیر مهندسی نرم‌افزار سابق این شرکت منتشر کرده که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - شامل اطلاعات جذابی درباره موضوعات مختلف است.

اپیک گیمز از ادی کیو به عنوان کسی که از ابتدای راه‌اندازی اپ استور در تصمیم‌گیری‌های اپل دخیل بوده، سوالات زیادی پرسیده است. یکی از این سوالات این بود آیا اپل به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - دنبال عرضه iMessage برای کاربران اندروید بوده یا نه. کیو گفته: «فکر می‌کنم در آن زمان نسخه‌ای از iMessage را برای اندروید ساخته بودیم که با iOS کار می‌کرد.» کیو در سال ۲۰۱۳ در نامه‌ای به مدیران اپل خواسته بود نسخه اندرویدی iMessage به عنوان یک پروژه رسمی شروع به کار کند.

ولی افرادی مثل «فیل شیلر» مخالف - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - این تصمیم بودند چون استراتژی مشخصی برای جذب کاربران اندروید به سمت این سرویس وجود نداشت. شیلر در آن زمان در پاسخ به کیو نوشته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - بود: «نگران این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - هستم که عرضه iMessage روی اندروید مانعی را از بین ببرد که در مقابل خانواده‌های دارای آیفون‌ وجود دارد و جلوی خرید گوشی‌های اندرویدی برای فرزندان آن‌ها را می‌گیرد.»

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل

اپیک گیمز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - درباره سهم ۳۰ درصدی اپل در اپ استور هم از ادی کیو سوال کرده. او می‌گوید اپل سهم خود را با توجه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - به سهم ۴۰ تا ۵۰ درصدی فروشگاه‌های فیزیکی فروش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - نرم‌افزار تعیین کرده بود چون در آن زمان عملا نمونه‌ای شبیه اپ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - استور وجود نداشت. وکلای اپیک سعی داشتند از زبان کیو متوجه شوند که آیا اپل این سهم ۳۰ درصدی را برای هزینه‌های مختلف، مثلا هزینه SDK و غیره، سهم‌بندی می‌کند یا نه، ولی ظاهرا چنین سیستمی در اپل وجود ندارد.

علاوه بر این، از کیو پرسیده شده که آیا افزودن سیستم پرداخت اختصاصی اپیک امنیت آیفون را به خطر انداخته یا نه. اپل مدعی است که قوانین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - پرداخت‌های درون برنامه‌ای و اپ استور موجب حفظ ایمنی این فروشگاه می‌شود. با این حال کیو گفته چنین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - چیزی را به خاطر نمی‌آورد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل

اپیک از اسکات فورستال نیز درباره توسعه اولین آیفون و سیستم عامل آن پرسیده که مبتنی بر OS X بود. این شرکت از مدیر سابق اپل پرسیده با توجه به شرایط OS X - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - آیا کوپرتینویی‌ها در زمان توسعه iOS به دنبال توسعه یک پلتفرم نرم‌افزاری بازتر نبوده‌اند؟ فورستال گفته در موضوع امنیت برخی از مدیران اپل اعتقاد داشتند که این شرکت هرگز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - نباید اجازه انتشار اپ‌های بومی شخص ثالث را روی iOS بدهد. آن‌ها فکر می‌کردند وب اپلیکیشن‌ها کافی هستند. استیو جابز یکی از همین افراد بود. ولی فورستال از طرفداران اصلی اپ‌های بومی بود و باور داشت که وب اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند به‌خوبی اپ‌های بومی باشند.

فورستال همچنین گفته این شرکت در یک مقطع زمانی به نحوه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خلخال استان اردبیل - توزیع اپ‌ها فکر می‌کرد و یکی از گزینه‌ها در کنار اپ استور، انتشار مستقیم اپ‌ها مثل سازوکار قدیمی نرم‌افزارهای ویندوز بود. با این حال، در انتها همه مدیران اپل روی عرضه انحصاری اپ‌ها از طریق اپ استور توافق کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone