🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14726.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های EPYC شرکت AMD برای تولید نسل آینده تراشه‌ها به TSMC کمک می‌کنند

شرکت تایوانی TSMC که بزرگترین تولیدکننده تراشه در جهان محسوب می‌شود، برای تولید نسل آینده چیپ‌های خود از پردازنده‌های EPYC تولید شده توسط AMD که مزیت‌های بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، استفاده می‌کند. ...

شرکت تایوانی TSMC که بزرگترین تولیدکننده تراشه در جهان محسوب می‌شود، برای تولید نسل آینده چیپ‌های خود از پردازنده‌های EPYC تولید شده توسط AMD که مزیت‌های بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، استفاده می‌کند.

طبق زیرساخت‌های TSMC، هر ماشین اتوماسیون آن‌ها برای کنترل سرعت کار، تامین آب، برق و گاز موردنیاز باید به یک سرور x86 دسترسی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - داشته باشد. به همین منظور قرار است این شرکت برای تامین انرژی ماشین‌های یاد شده به صورت کامل از پردازنده‌های EPYC استفاده کند تا روند تولید تراشه‌ها سریع‌تر و کارآمدتر شود.

«سیمون وانگ»، مدیر بخش خدمات زیرساخت و ارتباطات TSMC توضیح می‌دهد:

«TSMC برای مدت‌ها به دنبال یک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - راه‌حل سرور بهینه برای اجرای زیرساخت‌های یکپارچه همگرا (HCI) بود تا در آن هر سه مولفه اصلی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - یعنی محاسبه، ذخیره‌سازی و شبکه از طریق یک سخت‌افزار اساسی ارائه شود. اگرچه TSMC محصولات پیشرفته ۷ نانومتری AMD مانند پردازنده‌های AMD EPYC، رایزن، Ryzen Threadripper و همچنین پردازنده‌های گرافیکی AMD رادئون، رادئون پرو و AMD Instinct را تولید می‌کند اما به این معنا نیست که ریزپردازنده‌های EPYC بطور خودکار انتخاب - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - ارجح ما بودند..»

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان

مدتی بود که TSMC برای انجام پردازش‌های بیش از حد خود به پلتفرم HPE DL325 G10 متکی بود. سیستم HPE شامل یک پردازنده ۶۴ هسته‌‌ای AMD - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - EPYC 7702P است که فرکانس ۲ تا ۳.۳۵ گیگاهرتز را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین برای تیم توسعه TSMC پردازنده‌های EPYC 7F72 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - که دارای ۲۴ هسته و فرکانس پایه ۳.۲ گیگاهرتز هستند، در نظر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - گرفته شده است.

TSMC بیان می‌کند که یکی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - از مزیت‌های آشکار تراشه‌های AMD EPYC، تراکم بیشتر حافظه آن‌هاست. این سیستم همچنین می‌تواند با یک بلوک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - استاندارد حدود ۱۰۰۰ ماشین مجازی تولید کند که ویژگی بسیار چشمگیری به حساب می‌آید. بنابراین این موضوع یک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رودبار استان گیلان - پیروزی بزرگ برای پردازنده‌های EPYC AMD محسوب می‌شود چرا که در روند تولیدات بزرگترین شرکت تولیدکننده نیمه هادی پیشرو در جهان حضور دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone