🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14737.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رویت گلکسی S21 FE در وب‌سایت سامسونگ در مکزیک

چند وقتی است که شایعات زیادی پیرامون گلکسی S21 FE منتشر می‌شود و برای مثال تاکنون رندرها و بخشی از ویژگی‌های این گوشی را دیده‌ایم. حالا جدیدترین گزارش از خود سامسونگ به دست آمده که ...

چند وقتی است که شایعات زیادی پیرامون گلکسی S21 FE منتشر می‌شود و برای مثال تاکنون رندرها و بخشی از ویژگی‌های این گوشی را دیده‌ایم. حالا جدیدترین گزارش از خود سامسونگ به دست آمده که در وب‌سایت شعبه مکزیک آن به نام گلکسی S21 FE اشاره کرده است.

به گزارش Galaxy Club، وب‌سایت شعبه مکزیک سامسونگ زیر تصویری از گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا در صفحه خانگی خود عبارت Conoce más sobre Galaxy S21 FE - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - را به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - زبان اسپانیایی نوشته بود که به بدین معناست: «درباره گلکسی S21 FE بیشتر بدانید.» نام گلکسی S21 FE در حال حاضر از زیر این تصویر حذف شده اما اسکرین‌شات آن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - توسط Galaxy Club به ثبت رسیده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان

گلکسی S21 FE احتمالا نمایشگری با نرخ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - نوسازی بالا، دوربین اصلی سه‌گانه و تراشه‌ای قدرتمند خواهد داشت و در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. گلکسی S20 FE پارسال با همان باتری گلکسی S20 پلاس به بازار آمد. حالا عده‌ای باور دارند که کره‌ای‌ها امسال هم باتری گلکسی S21 پلاس را در گلکسی S21 FE قرار می‌دهند. یعنی باتری این گوشی ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

در سایر گزارش‌ها آمده که گلکسی S21 FE از نمایشگر تخت ۶.۴ اینچی استفاده می‌کند. این گوشی باید در بخش دوربین سلفی به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - شود. سامسونگ احتمالا نسخه فن ادیشن گلکسی S21 را در رنگ‌های خاکستری، سبز، بنفش، صورتی و سفید روانه بازار می‌کند.

اواخر اسفند در گزارشی گفته شد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - منابع آگاه ادعا می‌کنند که سامسونگ گلکسی S21 FE را در فصل چهارم ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. ظاهرا مشکل تامین تراشه در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - بازار جهانی برنامه‌های این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - شرکت را دچار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر شهرضا استان اصفهان - مشکل کرده و به نظر می‌رسد که هنوز فاصله زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند باقی مانده است. از سوی دیگر،  یک منبع معتبر حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» قبلا در توییتی گفته بود که احتمالا مرداد ماه امسال گلکسی S21 FE را خواهیم دید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone