🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14740.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت AMD احتمالا از توسعه پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ منصرف شده است

پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ مبتنی بر معماری هسته +Zen 3 و اسم رمز «Warhol» که انتظار می‌رفت نسل آینده تراشه‌های AMD باشند، ظاهرا توسعه پیدا نمی‌کنند. به نظر می‌رسد AMD با حذف این سری، می‌خواهد روی ...

پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - مبتنی بر معماری هسته +Zen 3 و اسم رمز «Warhol» که انتظار می‌رفت نسل آینده تراشه‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - AMD باشند، ظاهرا توسعه پیدا نمی‌کنند. به نظر می‌رسد AMD - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - با حذف این سری، می‌خواهد روی پردازنده‌های «رافائل» با معماری Zen 4 تمرکز کند.

چندین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - هفته پیش نقشه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - راهی از نسل‌های آینده پردازنده‌های AMD منتشر شد که در آن، مشخصات سری Warhol به چشم می‌خورد. طبق اطلاعات گذشته، این پردازنده‌ها با معماری +Zen 3 و مبتنی بر لیتوگرافی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - ۶ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - نانومتری بودند و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - بهبودهای مشابه +Zen 2 را تجربه می‌کردند. با این حال گزارش‌های اخیر نظر دیگری دارند.

ظاهرا AMD تصمیم گرفته بجای توسعه این پردازنده‌ها برای دسکتاپ، روی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - نسل بعدی آن‌ها یعنی رافائل تمرکز کند که بر اساس معماری Zen 4 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - توسعه می‌یابد.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «ExecutableFix» به تازگی در توییتی اعلام کرده که پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ یا Warhol در جایی مشاهده نشده و تنها در همان نقشه راه قدیمی وجود دارد. با این حال پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - رایزن ۷۰۰۰ در چندین منبع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - به چشم خورده‌اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان

در کنار ExecutableFix، منبع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - دیگری هم چنین موضوعی را تایید کرده و از توقف پروژه Warhol خبر داده، با این حال به این موضوع اشاره داشته که نسخه جدید پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ از راه می‌رسند. این تراشه‌ها که رایزن ۵۰۰۰ XT نام خواهند داشت، با معمای Zen 3 و لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - می‌کنند.

به نظر می‌رسد کمبود جهانی چیپ و تقاضای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - بالا برای تراشه‌های ۷ نانومتری، باعث شده AMD از توسعه پردازنده‌های Warhol منصرف شود و بجای اینکار روی نسل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شاندیز استان خراسان - بعدی آن‌ها تمرکز کند. این تراشه‌ها بر اساس معماری Zen 4 و با معماری ۵ نانومتری توسعه پیدا می‌کنند.

نسخه بهبودیافته پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ احتمالا با فرکانس بالاتر و بهینه‌سازی‌های مختلف از راه می‌رسند، با این حال نباید منتظر بهبود چشمگیر عملکرد آن‌ها باشیم چرا که مبتنی بر معماری Zen 3 و نه +Zen 3 خواهند بود. در نهایت شاید اطلاعات این دو منبع اشتباه باشد و AMD طبق نقشه راه قبلی عمل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone