🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14733.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و اولین تصاویر باتری پاوروال پلاس تسلا منتشر شد

تسلا شروع به ارسال اطلاعات درباره نسل ارتقایافته باتری پاوروال (Powerwall) به نام پاوروال پلاس (+Powerwall) به مشتریان کرده. حالا یکی از این افراد مشخصات به همراه تصاویر آن را منتشر کرده است. ظرفیت باتری ...

تسلا شروع به ارسال اطلاعات درباره نسل ارتقایافته باتری پاوروال (Powerwall) به نام پاوروال پلاس (+Powerwall) به مشتریان کرده. حالا یکی از این افراد مشخصات به همراه تصاویر آن را منتشر کرده است.

ظرفیت باتری پاوروال پلاس تسلا همچنان برابر ۱۳.۵ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - کیلووات ساعت است، با این حال حداکثر توان خروجی آن به ۹.۶ کیلووات افزایش پیدا کرده. این در حالی است که توان خروجی مداوم و حداکثر توان خروجی پاوروال به ترتیب به ۵ و ۷ کیلووات می‌رسد. دستیابی به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - این توان بالا تنها در حالت خارج از شبکه امکان‌پذیر است.

در برگه مشخصات باتری پاوروال پلاس نوشته شده:

«+Powerwall یک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - سیستم باتری خورشیدی مجتمع برای ذخیره‌سازی انرژی تولیدی از طریق - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - خورشید است. طراحی یکپارچه و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - نصب راحت، امکان اتصال ساده به هر خانه‌ای را فراهم می‌کند و بهبود ظرفیت توان، نیروی پشتیبان خانه را به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - یک پکیج کوچکتر می‌آورد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - کنترل هوشمند سیستم به مالکان اجازه می‌دهد که رفتار سیستم را متناسب با نیازهای انرژی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - تجدیدپذیر شخصی‌سازی کنند.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک چندین روز پیش در توییتر به نسخه ارتقایافته پاوروال ۲ اشاره کرد. ماسک همچنین اعلام کرد که پنل‌های خورشیدی تسلا تنها به عنوان یک پکیج با پاوروال به فروش می‌رسند. مدیرعامل تسلا در توییتش گفته بود این شرکت می‌تواند با بروزرسانی نرم افزاری رایگان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سبزوار استان خراسان - در ماه مه، ظرفیت بالاتری را ارائه کند.

در توییت ماسک به این موضوع اشاره شده بود که توان باتری احتمالا در دمای محیطی ۳۰ درجه سلسیوس، می‌تواند ۵۰ درصد افزایش یابد که البته این موضوع به تاریخ ساخت باتری هم بستگی دارد.

در جدیدترین گزارش مالی تسلا برای سه ماهه اول ۲۰۲۱، ماسک اعلام کرد که این کمپانی تولید نسخه بهبودیافته پاوروال را در نوامبر ۲۰۲۰ کلید زده است.

در صفحه مشخصات پاوروال پلاس با طراحی مشابه آن با نسخه‌های دیگر پی می‌بریم، البته در نصب جدید یک اینورتر با بریکر یکپارچه به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone