تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35201.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار ویوو Nex با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین جهنده معرفی شد

پرچمدار جدید ویوو موبایلی است که به گفته سازندگان آن رویای نمایشگر بدون حاشیه را محقق می سازد. کمپانی چینی ویوو امروز از موبایل Nex رونمایی کرده که می توان آنرا نمونه تجاری از مدل ...

پرچمدار جدید ویوو موبایلی است که به گفته سازندگان آن رویای نمایشگر بدون حاشیه را محقق می سازد.

کمپانی چینی ویوو امروز از موبایل Nex رونمایی کرده که می توان آنرا نمونه تجاری از مدل مفهومی Apex به شمار آورد.

ویوو از نظر سخت افزاری موبایل خود را به بهترین نمونه های بازار مجهز کرده که در این میان می توان به نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با پنل اولد و رزولوشن 1080p پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد. تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

مدل ارزان قیمت دیگری نیز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از Nex طراحی شده که میزبان چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین دوگانه از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره می برد و این در حالی است که دوربین جهنده به سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است.

تامین انرژی این دستگاه بر عهده باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که به نظر برای یک روز استفاده معمولی کفایت می کند.

این پرچمدار برخلاف ترند فعلی نه تنها به جک هدفون مجهز شده بلکه از بریدگی نمایشگر بی بهره است و دوربین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سلفی آن در مواقع لازم از لبه بالایی خارج می شود. قابلیت دوربین سلفی جهنده به طراحان موبایل Nex اجازه داده نسبت نمایشگر به بدنه را تا ۹۱.۲۴ درصد افزایش دهند.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ویژگی دیگری که در افزایش این نسبت تاثیر داشته فناوری screen soundcasting است که ارتعاشات را از طریق نمایشگر منتقل کرده و جایگزین اسپیکر شده است. سنسور اثر انگشت ویوو Nex مثل Apex در نمایشگر تعبیه شده اما برخلاف آن ناحیه زیادی را پوشش نداده و برای عملکرد دقیق کاربر باید انگشت خود را در محل خاصی قرار دهد، با این حال کمپانی سازنده مدعی شده که نسل سوم حسگر از نظر سرعت پاسخ دهی بهینه سازی شده است.

ویوو Nex با وزن ۱۹۹ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرم و ضخامت ۷.۹۸ میلی متری بر اساس استانداردهای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فعلی کمی سنگین به نظر می رسد. این اسمارت فون که فعلا تنها در چین عرضه خواهد شد قیمتی برابر ۷۸۰ دلار دارد که از آیفون ۱۰ ارزانتر و از شیائومی می ۸ گرانتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone