🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15390.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از مشکلات دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا سخن می‌گوید

مایکروسافت اعلام کرده، همان‌طور که برای همه گیری کرونا آمادگی نداشتیم، آماده انتقال نیروها به خانه و دورکاری هم نبودیم. اکنون این شرکت با ابراز نگرانی در مورد ادامه دورکاری برای برخی از کارمندان خود، ...

مایکروسافت اعلام کرده، همان‌طور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - که برای همه گیری کرونا آمادگی نداشتیم، آماده انتقال نیروها به خانه و دورکاری هم نبودیم. اکنون این شرکت با ابراز نگرانی در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - مورد ادامه دورکاری برای برخی از کارمندان خود، به دنبال راهکارهایی جدید است که بتواند بر مشکلات موجود غلبه کند.

مایکروسافت به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - فناوری همزمان با همه گیری کرونا بسیاری از کارمندان خود را دورکار کرد و در طی مدت زمان یک سال گذشته همواره از مزایای دورکاری سخن به میان آورده است. با این وجود، ظاهرا طی این مدت، تنها روی خوش داستان به نمایش گذاشته شده و این شرکت با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - ابراز نگرانی در مورد مشکلات کارمندان دورکار، به دنبال راهکارهای ترکیبی و جدیدی برای حل آن است.

همزمان با همه گیری کرونا، بسیاری از شرکت‌ها مجبور شدند کارها را به صورت دورکاری پیش ببرند. با وجودی که به نظر می‌رسید دورکاری از بسیاری جهات توانست تغییرات مثبتی را در به انجام رساندن کارها در شرایط قرنطینه کرونا ایجاد کند، اما در عمل مشکلات پشت پرده و پنهانی  دارد که بسیاری از شرکت‌ها چندان توجهی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - به آن نشان نمی‌دهند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان

مایکروسافت با بررسی عملکرد کارمندان دورکار شرکت در تابستان سال گذشته و همزمان با اوج همه گیری کرونا متوجه شد که ۵۲ درصد پیام‌های کاری در ساعات غیر کاری و از ساعت ۱۸ بعدازظهر تا نیمه شب رد و بدل می‌شوند. در واقع نیروهای دورکار زمان بندی مناسبی برای کارهای خود نداشته و کارهای مربوط به محل کار را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - به جای آنکه در ساعات کاری به انجام برسانند، به تایم شب موکول می‌کنند و مدریت درستی روی زمان‌های اختصاص داده شده برای کار خود ندارند.

شواهد نشان می‌دهد طی دوران دورکاری بسیاری از کارمندان از خستگی بیش از حد شکایت می‌کنند و می‌گویند تعادل بین کار و زندگی شخصی برقرار نیست. آمارها نشان می‌دهد بسیاری از کارمندان دورکار به دلیل خستگی مفرط کاری، به دنبال گزینه‌های شغلی جدید هستند. این در حالی است که ۶۱ درصد مدیران بر این باور هستند که مجموعه آنها رو به رشد است.

براساس تحقیقات مایکروسافت، ۳۷ درصد کارمندان شرکت از خستگی بیش از حد شکایت می‌کنند. ۳۷ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - درصد دیگر از کارمندان از ارتباط غیرموثر با مدیران رضایت نداشته و ۴۱ درصد آنها قصد دارند در کار جدیدی مشغول فعالیت شوند. مایکروسافت می گوید:

«فضای کار باید به اندازه کافی جذاب باشد تا کارمندان به رغبتی به رفت و آمد داشته باشند و بتوان همزمان با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - دورکاری از آنها خواست به صورت ترکیبی گاهی نیز در محل کار حضور داشته باشند. علاوه بر این، جلسات آنلاین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - باید به گونه‌ای برگزار شود که صدای همه کارمندان دورکار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - به مدیریت برسد.»

در واقع مایکروسافت قصد دارد رویکردهای ترکیب دورکاری و حضور محور را به شکلی پیش ببرد که از فرسودگی و خستگی کارمندان تا حد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هشتپر استان گیلان - ممکن کاسته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone