🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15384.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تیم کوک: تاکنون با ایلان ماسک حرف نزده‌ام ولی برای تسلا احترام قائلم

تیم کوک مدیرعامل اپل اخیرا با «کارا سوییشر» خبرنگار نیویورک تایمز مصاحبه‌ای داشته که از طریق پادکست Sway منتشر شده است. سوییشر در بخشی از این مصاحبه از کوک درباره ایلان ماسک و تسلا سوال ...

تیم کوک مدیرعامل اپل اخیرا با «کارا سوییشر» خبرنگار نیویورک تایمز مصاحبه‌ای داشته که از طریق پادکست Sway منتشر شده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - است. سوییشر در بخشی از این مصاحبه از کوک درباره ایلان ماسک و تسلا سوال کرد و مدیرعامل اپل در پاسخ به تحسین ماسک پرداخت.

سوییشر در بحث بازار اتومبیل‌های خودران و برقی به سراغ تسلا رفت و از تیم کوک پرسید که چه نظری درباره ایلان ماسک دارد. مدیرعامل اپل گفت تسلا را تحسین می‌کند هرچند تاکنون هرگز با خود ایلان ماسک صحبت نکرده است. مدیرعامل تسلا پارسال در توییتی گفت سال‌ها پیش سعی داشته این شرکت را به اپل بفروشد، اما تیم کوک حتی حاضر به دیدار با او نشده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - بود. سوییشر در این مورد نیز از کوک سوال کرد. مدیرعامل اپل گفت:

«من هرگز با ایلان صحبت نکرده‌ام، ولی برای شرکتی که او ساخته احترام و ارزش زیادی قائلم. فکر می‌کنم تسلا چنان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - کار فوق‌العاده‌ای انجام داده که نه تنها این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - شرکت را پیشگام بازار کرده بلکه آن‌ها را برای مدتی طولانی در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - صدر بازار خودروهای برقی نگه داشته است. بنابراین من ارزش زیادی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - برای کار آن‌ها قائلم.»

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس

شایعات مربوط به خودروی برقی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - اپل اولین بار در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. در آن زمان به نظر می‌رسید که اپل ابتدا می‌خواهد قطعاتی از خودرو مثل فریم درها، پیشرانه و حتی فرمان اتومبیل بسازد. هدف آن‌ها این بود که در نهایت از طریق «پروژه تایتان» یک اتومبیل خودران تولید کنند. ولی پس از چند سال اعلام شد که این پروژه از دستور کار اپل خارج شده و این شرکت صرفا تمرکز خود را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - به فناوری خودران معطوف کرده است.

چند وقت پیش دوباره در شایعات - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - اعلام شد که اپل به طور جدی در پی ساخت یک ماشین واقعی است. در برخی گزارش‌ها گفته شد که این اتومبیل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر فسا استان فارس - می‌تواند در سال ۲۰۲۵ معرفی شود و از همان سیستم خودرانی استفاده کند که کوپرتینویی‌ها مدت‌هاست مشغول کار روی آن هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone