🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15387.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ Win-X Launcher؛ شبیه‌سازی تجربه ویندوز در اندروید

لانچرهای اندرویدی شاید آن رونق همیشگی را نداشته باشند اما گه گداری سر و کله یک محصول جدید در این حوزه پیدا می‌شود. در همین راستا لانچر جدیدی منتشر شده که به گوشی‌های اندرویدی تم ...

لانچرهای اندرویدی شاید آن رونق همیشگی را نداشته باشند اما گه گداری سر و کله یک محصول جدید در این حوزه پیدا می‌شود. در همین راستا لانچر جدیدی منتشر شده که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - به گوشی‌های اندرویدی تم و استایل سیستم عامل ویندوز را می‌دهد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - Win-X Launcher نام دارد.

همانطور که از اسکرین شات‌ها متوجه شده‌اید، Win-X Launcher یک شبیه‌ساز درست و درمان از ویندوز 10 است که حال و هوای رایانه‌های دسکتاپ و تبلت‌های هیبریدی را به گوشی‌ شما می‌آورد. توسعه‌دهنده این لانچر نهایت تلاشش را به کار برده که المان‌‌های ظاهری ویندوز را به اندروید بیاورد و در عین حال محصولی بسازد که فقط جنبه زینتی نداشته باشد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس

کمی که با این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - لانچر کار کنید متوجه می‌شوید که فقط یک پوسته خشک و خالی نیست و اتفاقا کارهای زیادی از دستش بر می‌آید. بزرگترین و مهم‌ترین نکته در مورد Win-X Launcher رایگان و عاری از تبلیغات بودنش است و دومین نکته امکاناتی است که بدون دریافت هزینه در اختیارتان می‌گذارد، طوری که مشابهش را در لانچرهای نزدیک به آن نمی‌بینید.

Win-X Launcher یک صفحه دسکتاپ در اختیارتان می‌گذارد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - که در صورت لزوم می‌توانید تعداد صفحات آن را بیشتر کنید. درست مثل ویندوز، منوی استارت در گوشه صفحه تعبیه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - شده که بتوانید به سرعت اپ‌هایتان را از آن پیدا کنید. جالب این که درست مثل ویندوز امکان Pin کردن اپ‌ها به منوی استارت را هم دارید، راه سریع‌تر پیدا کردن اپ‌ها هم فشردن آیکن ذره‌بین است.

برای شخصی‌سازی لانچر حسابی دستتان پر است. Win-X والپیپرهای روزانه بینگ را در خود دارد، تمام آیکن‌هایش قابل تعویض هستند (از طریق نصب آیکن پک) و پشتیبانی بسیار خوبی هم از ژست‌های حرکتی دارد. ضمنا هم در حالت عمودی و هم افقی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد و به لطف پشتیبانی از ماوس و کیبورد می‌توانید تجربه نسبتا نزدیکی به ویندوز در آن داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس

همه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - این موارد در لانچر گنجانده شده‌اند تا بدانید که با یک محصول فانتزی مواجه نیستید و می‌توانید انتظار کاربردهای بیشتری از آن داشته باشید. دلیل میانگین امتیاز 4.5 در پلی‌استور و بیش از پنجاه هزار نصب از سوی کاربران لانچر هم یقینا پی بردن به همین موضوع بوده است.

با تمام این مزایا اما Win-X Launcher ضعف‌هایی هم دارد که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - بعضی از آن‌ها مربوط به ضعف برنامه‌نویسی نیست. مثلا طبیعی است در گوشی‌هایی که نمایشگر کوچکی دارند، تجربه کاربری رضایت بخشی از لانچر نبینید اما نبود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - انیمیشن‌های کافی در جابجایی‌ها ضعفی در توسعه محصول بوده که بعد از مدتی توی ذوقتان می‌زند و ممکن است شما را برای ادامه استفاده از لانچر دلزده کند.

در کل مسلم است که این لانچر برای بسیاری از افراد نمی‌تواند در نقش یک لانچر دائمی و روزمره ظاهر شود. اما با این وجود به خاطر امکانات شخصی‌سازی فراوان، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی و ماوس و کیبورد، دسترسی‌های بسیار سریع و پیاده‌سازی خوب رابط کاربری ویندوز در اندروید می‌تواند در مواقعی کاربردهای خاص خودش را داشته باشد.

این لانچر اندرویدی را می‌توانید همین حالا از پلی‌استور برای گوشی‌تان دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس

Win-X Launcher

سازنده: Internity Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر شیراز استان فارس - عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone