🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15379.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گوشی‌های هوشمند گلکسی F12 و F02s رونمایی کرد

سامسونگ از دو گوشی هوشمند جدید سری F یعنی «گلکسی F12» و «گلکسی F02s» در هند رونمایی کرد. گلکسی F12 نسخه بهبود یافته M12 است، در حالی که F02s در واقع همان گلکسی M02 است ...

سامسونگ از دو گوشی هوشمند جدید سری F یعنی «گلکسی F12» و «گلکسی F02s» در هند رونمایی کرد. گلکسی F12 نسخه بهبود یافته M12 است، در حالی که F02s در واقع همان گلکسی M02 است که با ترکیب رنگ جدید در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - قرار می‌گیرد.

گلکسی F12 از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. گوشی هوشمند جدید مجهز به چیپست اگزینوس ۸۵۰ است و با رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. موبایل جدید کره‌ای‌ها مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و درنهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان

گلکسی F12‌ با بهره مندی از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، مجهز به شارژر ۱۵ واتی است. این گوشی هوشمند با رم ۴ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۵۰ دلار و نسخه قدرتمندتر آن با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - با قیمت ۱۶۳ دلار از ۲۳ فروردین‌ ماه در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی F02s از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. موبایل جدید با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان

گلکسی F02s با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - با قابلیت ارتقا از طریق microSD به بازار عرضه می‌شود و مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان

گلکسی F02s با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۲۳ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دلار و نسخه قدرتمندتر آن با رم ۴ گیگابایتی و حافظه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - داخلی ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - با قیمت ۱۳۶ دلار در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی از ۲۰ فروردین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر نیشابور استان خراسان - ‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone