🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30581.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چین از صدای نهنگ‌ برای استتار پیام های نظامی استفاده خواهد کرد

دانشمندان چینی به دنبال راهی هستند تا امواج صوتی زیر آب را بدون امکان شناسایی به نقطه دیگری از زمین منتقل کنند. آن‌ها می‌گویند این صداها را به عنوان صدای نهنگ جا زده و با ...

دانشمندان چینی به دنبال راهی هستند تا امواج صوتی زیر آب را بدون امکان شناسایی به نقطه دیگری از زمین منتقل کنند. آن‌ها می‌گویند این صداها را به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی - عنوان صدای نهنگ جا زده و با استفاده از یک سیستم کدگذاری از آن‌ها در مقابل شناسایی محافظت خواهند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی - کرد.

چینی‌ها ادعا می‌کنند همان‌طور که صدای وال‌ها به طور خودکار برای کشتی‌ها فیلتر می‌شود، این پیام‌های پنهانی نیز دیگر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی - قادر به شناسایی نبوده و همانند صدای نهنگ‌های عظیم الجثه ناشناخته باقی خواهند ماند.

در حال حاضر دو راه برای افزایش امنیت سیگنال‌های صوتی وجود دارند. در روش اول سیگنال‌های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی - طوری ارسال خواهند شد که توانایی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی - شکستن و دسترسی به پیام آن‌ها سخت شده و بر اساس راه دوم سیگنال‌های ضعیف‌تری وجود دارند که شناسایی آن‌ها دشوارتر است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی
نهنگ ها از عظیم‌ترین موجودات روی زمین هستند.

در نتیجه استفاده از صدای وال‌ها که دو فاکتور امنیت بالا و شناسایی به عنوان یک نویز را دارند باعث خواهد شد پیام‌های نظامی با امنیت بیشتری به نقاط مختلف جهان ارسال شوند.

هنوز مشخص نیست که این پروژه تا چه حدی وارد مرحله استفاده شده اما این اولین باری نیست که از وال‌ها برای ارسال پیام‌های نظامی استفاده می‌شود و ارتش آمریکا بین سال‌های 1950 تا 1970 نیز به این روش روی آورده بود. البته جذب بعضی از نهنگ‌ها به امواج ارسالی و مشکل از بین رفتن نسل این حیوانات عظیم‌الجثه باعث شد که استفاده از آن‌ها برای انتقال پیام کنار گذاشته شود.

امنیت سایبری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شازند استان مرکزی - به بحث مهمی در دنیای مدرن تبدیل شده. چندی پیش خبرگزاری بلومبرگ اخیراً ادعا کرد هکرهای چینی با استفاده از چیپ های جاسوسی ریز به سیستم های اپل و آمازون نفوذ کرده اند. طی ماه گذشته هم فیسبوک اعلام کرد که با بزرگترین رخنه امنیتی تاریخ خود روبرو شده و ایمیل ها، شماره تلفن و بسیاری اطلاعات دیگر 30 میلیون کاربرانش به دست هکرها افتاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone