🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30590.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین ابرکامپیوتر جهان برای اولین بار روشن شد

بزرگترین ابرکامپیوتر جهان که می‌تواند در هر ثانیه، بیش از ۲۰۰ میلیون میلیون عملیات را انجام دهد برای اولین بار روشن شده است. این ابرکامپیوتر که ۱۵ میلیون پوند یا ۱۹.۵ میلیون دلار ارزش دارد، با ...

بزرگترین ابرکامپیوتر جهان که می‌تواند در هر ثانیه، بیش از ۲۰۰ میلیون میلیون عملیات را انجام - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - دهد برای اولین بار روشن شده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - است. این ابرکامپیوتر که ۱۵ میلیون پوند یا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - ۱۹.۵ میلیون دلار ارزش دارد، با یک میلیون هسته‌ی پردازنده ی خود، طوری طراحی شده که عملکرد مغز انسان را شبیه سازی کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان

این ابرکامپیوتر بیشتر از هر ماشین دیگری در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - دنیا قادر است همانند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - رشته‌ های عصبی مغز انسان فعالیت کند. نحوه‌ی فعالیت آن به قدری شبیه مغز آدمی است که می‌تواند دانشمندان یاری دهد که درک بهتری نسبت به تاثیرات بیماری‌ های عصبی نظیر پارکینسون پیدا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - کنند.

محققان دانشگاه منچستر بیش از ده سال برای ساخت این ابرکامپیوتر که SpiNNaker نام گرفته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - وقت صرف کرد‌ه‌اند و ۱۰۰ قطعه‌‌ی جدا شدنی یا قابل حمل آنها را سرهم نموده‌اند. تمامی این قطعه‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که نورون‌ ها یا عصب‌ های ذهن انسان را شبیه سازی کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان

پروفسور استیو فوربر درباره‌ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - این ابرکامپیوتر می‌گوید:

«SpiNNaker در واقع نحوه‌ی عملکرد متفاوتی برای ابرکامپیوتر‌ ها پیش بینی کرده است. ما ماشینی ساخته‌ایم که همانند یک کامپیوتر سنتی عمل می‌کند. هدف اصلی ما این بود که ابرکامپیوتری بهره‌مند از یک میلیون هسته‌ی پردازنده طراحی کنیم که بتواند همانند مغز انسان عمل کند. اکنون ما به هدف خود رسیده‌ایم و این مسئله هیجان انگیز است.»

نورون‌ های بیولوژیکی در واقع سلول‌ های عادی مغز هستند که در سیستم عصبی با استفاده از انرژی الکتریکی به ایجاد ارتباط با یکدیگر یا بدن می‌پردازند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان

کامپیوتر‌هایی که بر اساس اعصاب مغز ساخته می‌شوند، در واقع از سیستم های کامپیوتری بسیار عظیم استفاده می‌‌کنند که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - شامل مدار‌های الکتریکی می‌شوند و بدین شکل ارتباط سیستم عصبی مغز یا بدن انسان را شبیه سازی می‌کنند.

سازندگان چنین کامپیوتر‌هایی هدف - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - دارند تا میلیون‌ها نورون‌ بیولوژیکی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسالم استان گیلان - کنار هم جمع کنند و حال با ابرکامپیوتر SpiNNaker موفق شده‌اند قدمی به هدف اصلی‌شان نزدیکتر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone