🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30599.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از تکنولوژی بلاکچین IBM برای شناسایی هارد درایوهای تقلبی سیگیت

این روزها از تکنولوژی بلاکچین در حوزه های مختلفی استفاده می شود که از حفظ حقوق مالکیت معنوی محتواهای دیجیتال گرفته تا نظارت بر زنجیره مواد غذایی را شامل می شود. حال خبر رسیده که ...

این روزها از تکنولوژی بلاکچین در حوزه های مختلفی استفاده می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - شود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - که از حفظ حقوق مالکیت معنوی محتواهای دیجیتال گرفته تا نظارت بر زنجیره مواد غذایی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - شامل می شود. حال خبر رسیده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - که IBM (از پیشگامان این حوزه) وارد همکاری تازه ای با سیگیت شده تا از این تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - برای شناسایی هارد درایوهای تقلبی سیگیت استفاده نماید.

بلاکچین همانطور که احتمالا میدانید پایگاه شفاف و امن غیرمتمرکز برای ثبت تراکنش های مالی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - بر پایه بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال است اما مزایای این فناوری طبق آنچه پیشتر اشاره کردیم در دیگر حوزه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - ها نیز دیده می شود. حالا دو شرکت IBM و سیگیت قصد دارند از این تکنولوژی برای پایش کد یکتای هارد درایوها و شاید دیگر محصولات استفاده نمایند و با این روش از ورود هارد درایوهای تقلبی سیگیت به بازار جلوگیری نمایند. Jerry Cuomo از پیشگامان تکنولوژی بلاکچین در IBM اخیرا اظهار داشته که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - این شرکت ۱۵۰۰ متخصص بلاکچین دارد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان

این پروژه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - مشترک با هدف کمک به تولیدکنندگان و شرکای کاری این کمپانی ها صورت میگیرد تا با بهره گیری از پلتفرم بلاکچین IBM از ورود هارد درایوهای تقلبی به بازار جلوگیری شود. در واقع بناست که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - با کمک این فناوری منشاء هارد درایوها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - شناسایی شود و سطح جدیدی از حفاظت امنیتی چندلایه در اختیار صنابع مدیریت داده قرار بگیرد.

ارزش بازار محصولات الکترونیکی تقلبی به ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است

طبق اعلام ائتلاف بین المللی مقابله با تقلب، تجارت جهانی در محصولات الکترونیکی تقلبی به رقمی بالغ بر ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است. برای مقابله با این مساله دو شرکتی که اشاره کردیم نوعی سیستم اثرانگشت الکترونیک ساخته اند. در واقع تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - بلاکچین سوابق غیرقابل تغییری را در رابطه با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - یک کالای ارزشمند در تمام طول چرخه زندگی اش ثبت می کند به نحوی که هیچ شخص ثالثی امکان تغییر یا اضافه کردن به این اطلاعات بدون اطلاع شبکه را نداشته باشد.

این داده ها بعد از ثبت شدن در بلاکچین با دیگر طرفین که اجازه دسترسی داشته باشند قابل اشتراک گذاری خواهند بود؛ بنابراین کل اکوسیستم این اطمینان را به شرکا می دهد که اطلاعات دریافتی شان کاملا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - موثق هستند. سیگیت نیز برای تایید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - اعتبار محصولات، پلتفرم بلاکچین IBM روی کلاود را با کمک دیتایeID (آی دی امنیتی سیگیت الکترونیک که در زمان تولید محصول به هر یک اختصاص داده می شود)، روز رسانی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - می کند.

با این کار هر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - شناسه یکتا را میتوان برای تایید هویت یک هارد درایو [آن هم در هر زمانی طی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر همدان استان همدان - چرخه عمر محصول] به کار برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone