🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30595.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی هواوی از مجموعه محصولات خانه هوشمند

جمعه گذشته هواوی میزبان رویدادی ویژه در شانگهای بود تا ضمن رونمایی از گوشی های سری میت ۲۰ خود در سرزمین اژدهای سرخ مجموعه محصولات جدید خود برای تحقق خانه های هوشمند را هم معرفی ...

جمعه گذشته هواوی میزبان رویدادی ویژه در شانگهای بود تا ضمن رونمایی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - گوشی های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - سری میت ۲۰ خود در سرزمین اژدهای سرخ مجموعه محصولات جدید خود برای تحقق خانه های هوشمند را هم معرفی نماید.

دفتر هواوی در تهران بیانیه رسمی خود در این رابطه را برای دیجیاتو ارسال کرده که در ادامه از شما دعوت میکنیم آن را مطالعه نمایید.

هوآوی غول چینی بازار دستگاه‌های الکترونیکی، کنفرانس ویژه‌ای را برای رونمایی از سری Mate 20 Huawei در شانگهای چین برگزار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - کرد. در حالی که تمرکز همایش روی رونمایی از سری میت 20 بود، هواوی به صورت غیر منتظره از مجموعه محصولات جذاب برای خانه‌های هوشمند نیز پرده برداشت.

لامپ مطالعه رومیزی هوشمند

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان

این محصول، در واقع یک لامپ مطالعه هوشمند با سطح نورپردازی AA بوده که نور ساتع شده از آن نزدیک به نور طبیعی خورشید و بدون نور آبی است. این لامپ مطالعه رومیزی با کنترل‌های هوشمند یا اسمارت‌فون‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - نیز سازگاری دارد.

لامپ خواب هواوی

این لامپ تفاوت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - فاحشی بین لامپ‌های خواب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - برندهای مختلف وجود دارد. لامپ خواب جدید هواوی در واقع چراغ خوابی برای استفاده از امکان آروماتراپی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - است. به این ترتیب، نورپردازی به رنگ نیلوفرهای آبی همراه با ایجاد رطوبت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - و رایحه مطبوع - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - را در فضای خواب خود شاهد خواهید بود.

چراغ هوشمند

 

هواوی مجموعه‌ای از چراغ‌های هوشمند را نیز در رویداد یادشده رونمایی کرد. این چراغ‌ها به صورت تمام رنگی با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - میزان پراکندگی استاندارد گرما در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این چراغ‌ها از ۱۶ میلیون رنگ و ۱۷ نوع حالت نورپردازی پشتیبانی می‌کنند. تمام این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - موارد را می‌توانید به صورت هوشمند، کنترل کنید.

پروژکتور هوشمند بی‌سیم

صفحه‌نمایش پروژکتور بی‌سیم و البته با کیفیت بالای هواوی، محصولی است که برای استفاده از آن تنها کافی است آن‌را روشن و استفاده کنید! این محصول از رابط HDMI پشتیبانی کرده و با قیمت تنها  ۳۳ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

قفل درب هوشمند هواوی

سرانجام هواوی هم قفل درب هوشمند را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. این محصول 330 دلاری از ماژول تشخیص اثرانگشت ۳۶۰ درجه بهره می‌برد که می‌تواند هر قسمتی از انگشت را تشخیص دهد و با دیگر راهکارهای ویژه بازکردن درب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - نیز سازگار است.

دوربین هوشمند پانورامیک با پشتیبانی از هوش مصنوعی

در سبد محصولات رونمایی شده شاهد یک دوربین پانورامیک ۳۶۰ درجه ساخت خود شرکت هواوی نیز هستیم. این دوربین از تصویربرداری با رزولوشن 1080P پشتیبانی می‌کند و دید در شب به واسطه مادون قرمز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - تا فاصله ۱۰ متر را نیز در لیست قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - خود می‌بیند. دوربین یادشده ۲۲۹ یوان برابر با ۳۱ دلار قیمت دارد.

دستگاه تصفیه هواوی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - هوشمند

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان

این دستگاه، امکان تصفیه ۵۰۰ متر مکعب هوا را در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - یک ساعت فراهم می‌کند تا با مشکل وجود ذرات معلق در هوا مقابله شود. همچنین این دستگاه توانایی تصفیه 200 متر مکعب گاز فرمالدهید (گازی که از سوختن و دود ساتع می‌شود) را نیز دارد. این محصول از استریلیزاسیون ماورای بنفش با استانداردهای حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند و نوار اکسیژن یون منفی با انرژی بالا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دستگاه تصفیه یادشده با قیمت ۱۲۹۹ یوان برابر با ۱۸۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

پکیج خانه هوشمند

در پکیج خانه هوشمند هواوی، مجموعه متنوعی از محصولات قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - است. از جمله این محصولات می‌توان به یک گیت‌وی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - چند کاربره برای ارتباط با سایر دستگاه‌های هوشمند، یک سنسور ویژه رهگیری  بدن انسان و سنسور درب و پنجره هوشمند اشاره کرد. علاوه بر این، سنسور دما و رطوبت نیز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - در ترکیب یادشده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - وجود دارد. این پکیج ۴۲۹ یوان برابر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - با ۶۲ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - دلار قیمت دارد.

با وجود حضور طیف وسعیی از کالاهای هوشمند در بازار؛ هواوی معتقد است انتخاب هوشمند، با انتخاب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تربت جام استان خراسان - زندگی و حکمت، مترادف است. محصولات هواوی برپایه فناوری هوش مصنوعی و اکوسیستم اینترنت اشیای این شرکت یعنی HiLink تولید شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone