🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30588.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آغاز حملات سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی ایران

«حمید فتاحی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار یک توییت خبر از آغاز حملات سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی ایران داد. این حملات به گفته فتاحی «با قدرت دفع شده‌اند» ...

«حمید فتاحی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار یک توییت خبر از آغاز حملات سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی ایران داد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران

این حملات به گفته فتاحی «با قدرت دفع شده‌اند» و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت مبدا این حملات را «یک رژیم غاصب» معرفی می‌کند.

معاون وزیر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران - ارتباطات پس از انتشار این توییت در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که اطلاعات این حمله هم‌اکنون در حال جمع‌آوریست. او همچنین گفت که اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران - کشور در روزهای آتی شاهد اختلال نخواهند بود.

از سوی دیگر وزیر ارتباطات نیز با انتشار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران - توییتی خبر داد که ردپای همان رژیمی در حمله به زیرساخت‌های ارتباطی ایران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران - دیده می‌شود که پیشتر سابقه بکارگیری سلاح سایبری «استاکس نت» را در پرونده‌اش داشته است. آذری جهرمی می‌نویسد:

«رژیمی که سابقه‌ی آن در بکارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این‌بار تلاش داشت به زیرساخت‌های ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند. البته به لطف هوشیاری تیمهای فنی، دست خالی بازگشت. این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.»

هنوز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر چمستان استان مازندران - جزییات بیشتری از سوی وزیر ارتباطات یا رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص نوع این حمله اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone