🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30598.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه با استفاده از مرورگرها به دانلود فایل‌ های فلش بپردازیم؟

سال‌ها پیش به لطف فایل‌های فلش، اینترنت جای جالب‌تر و تعاملی‌تری شد. اما حالا که دوران این دسته از فایل‌ها تقریبا به سر آمده شاید بد نباشد یاد بگیرید چطور با مرورگرها فایل‌های فلش محبوب ...

سال‌ها پیش به لطف فایل‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - فلش، اینترنت جای جالب‌تر و تعاملی‌تری شد. اما حالا که دوران این دسته از فایل‌ها تقریبا به سر آمده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - شاید بد نباشد یاد بگیرید چطور با مرورگرها فایل‌های فلش محبوب خود را دانلود و آرشیو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - کنید. در این متن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای دانلود فایل های SWF از طریق مرورگر کروم باید به سراغ ابزاری بروید که بیشتر محبوب دل توسعه دهندگان وب است. البته نگران نشوید استفاده از این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - ابزار سخت نیست و فقط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - کافیست مراحلی را که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم قدم به قدم دنبال کنید.

برای شروع با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - استفاده از کروم به سراغ یک ویدیو فلش بروید و بگذارید به طور کامل بارگذاری شود. حالا یک فضای خالی در صفحه پیدا کنید و پس از یک راست کلیک به انتخاب گزینه Inspect Element بپردازید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

با این کار ابزار توسعه گوگل کروم در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید در آن به تمام المان‌های به کار رفته در آن صفحه وب دست - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

به جای اینکه در میان آن همه کد عجیب و غریب به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - دنبال آن فایل SWF بگردید، به سراغ آیکون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - ذره بین بروید. با کلیک روی آیکون ذره بین به شما این اجازه داده می‌شود که با کلیک روی یک المان خاص به کد‌های آن دسترسی پیدا کنید. پس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - کنترل این ابزار کاربردی را به دست بگیرید و با کلیک روی فایل SWF مورد نظر، محل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - قرارگیری کدهای آن را کشف کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

حالا آدرس سایتی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - در میان کد‌ها به آن اشاره شده را بردارید و در نوار آدرس کروم کپی کنید. سپس منوی کشویی کروم را باز کنید و با انتخاب گزینه Save page as به ذخیره فایل فلش مورد نظر بپردازید.

دانلود فایل های فلش به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - کمک فایرفاکس


برای دانلود یک فایل فلش از طریق فایرفاکس، اول باید به سراغ صفحه‌ای بروید که فایل فلش مورد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - نظرتان در آن جاسازی شده و بگذارید که کاملا فرآیند بارگذاری به پایان برسد. سپس روی فضای خالی صفحه راست کلیک کنید و از میان گزینه‌های موجود در منوی متنی، به سراغ Page Info بروید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

با این کار باکس مربوط به Page Info برایتان باز می‌شود که به طور عمومی ۵ تب در آن قابل مشاهده است. حالا روی تب Media کلیک کنید تا تمام مدیای به کار رفته در آن صفحه وب در اختیارتان قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

سپس روی Type کلیک کنید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - تا تمام المان‌های به کار رفته در آن صفحه بر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - اساس نوعشان مرتب شوند. حالا در راستای پیدا کردن آن فلش فایل، تمام المان‌هایی که از جنس Embed هستند را زیر نظر بگیرید. زمانی که فایل فلش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - مورد نظرتان را پیدا کردید آن را هایلایت و روی کلید Save as کلیک کنید.

دانلود فایل های فلش به کمک اینترنت اکسپلورر


دانلود فایل های فلش از طریق اینترنت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - اکسپلورر کمی با دو روش دیگر متفاوت است. برای شروع کار ابتدا با حساب ادمین خود وارد ویندوز شوید و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - بگذارید که اینترنت اکسپلورر صفحه‌ای که فایل فلش مورد نظر در آن جاسازی شده را به طور کامل بارگذاری کند.

سپس به سراغ کنترل پنل سیستم بروید و از طریق Folder Options، گزینه Show hidden files and folders را فعال و گزینه‌های Hide protected Operating System Files و Hide Extensions for Known - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - Filetypes را غیر فعال کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

حالا از طریق فایل اکسپلورر ویندوز مسیر Username\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 را طی کنید. با ورود به پوشه Content.IE5 احتمالا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - چند پوشه دیگر را خواهید دید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

آن‌ها را باز کنید و به صورت دستی به دنبال فایل SWF مورد نظرتان بگردید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان

در نهایت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - زمانی که فایل فلش مورد نظرتان را پیدا کردید، فایل آن را بردارید و در لوکیشنی دلخواه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چناران استان خراسان - کپی کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone