🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30579.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سفارش های ساکنین شهری در بریتانیا از این پس با ربات به دستشان می رسد

گزارش شده که سفارش شهروندان شهر کوچکی به نام میلتون کینز واقع در بریتانیا، از این پس با ربات به دستشان خواهد رسید. بدین ترتیب اولین سرویس تحویل کالای رباتیک با مقیاسی کامل در کشور انگلستان ...

گزارش شده که سفارش شهروندان شهر کوچکی به نام میلتون کینز واقع در بریتانیا، از این پس با ربات به دستشان خواهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - رسید. بدین ترتیب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - اولین سرویس تحویل کالای رباتیک با مقیاسی کامل در کشور انگلستان آغاز به کار کرده است.

شرکتی به نام Starship Technologies سرویس تحویل بسته خودران شهر میلتون کینز را پایه گذاری و معرفی کرده است. این استارتاپ بریتانیایی در واقع اولین شرکتی است که جرات کرده چنین سیستمی را به مرحله اجرا برساند.

بدین ترتیب میلتون کینز اولین شهری خواهد بود که از این سیستم بهره می‌برد و قرار است در آینده‌ای نزدیک، چنین سیستمی در شهر سان فرانسیسکو نیز عملی گردد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی

این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - سیستم حق عضویت ماهانه‌ای معادل ۸ پوند دارد و شهروندان می‌توانند با پرداخت چنین مبلغی، بسته‌های خود را با ربات‌های شرکت یاد شده تحویل بگیرند. این سرویس از طریق اپلیکیشن مخصوص همین کمپانی یعنی Starship Deliveries قابل دسترسی بوده و کاربران موبایل‌های اندرویدی یا آیفون‌ها می‌توانند هم اکنون این اپ را دانلود کنند.

البته پیش از این، چنین سیستمی برای تحویل غذا در خیابان‌های لندن یا کمپانی‌های کالیفرنیایی آزمایش شده و توانسته عملکرد مطلوبی از خود بر جای بگذارد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی

به مشترکین سرویس یاد شده، یک آدرس شخصی تعلق خواهد گرفت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - که در واقع جایگزینی برای آدرس خانه‌‌ی آنها خواهد بود. بسته‌های انتقال یافته به این شهر با کمک هاب استارتاپ مذکور دسته بندی می‌شوند تا توسط ربات‌ها به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - خانه‌ی مشترکین انتقال یابند.

شرکت یاد شده اکنون ۲۰ ربات تحویل دهنده دارد که می توانند با شش چرخ تعبیه شده برای آنها، به سرعت ۶.۴ کیلومتر در ساعت برسند و مسافت‌های طولانی را بپیمایند. این ربات‌ها هر کدام فضایی معادل ۵۵ در ۷۰ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - سانتیمتر را اشغال می‌کنند و ۱۰ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی - کیلوگرم وزن دارند. از قابلیت‌های ویژه بکار رفته در آنها می‌توان به رادار، GPS و دوربین‌های ۳۶۰ درجه روی آنها اشاره نمود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرکزی استان مرکزی

به گفته‌ی کارشناسان، شهر میلتون کینز بهترین محل برای آزمایش این تکنولوژی است چرا که ترکیب بندی مدرن و پیاده‌رو های عریض آن، حرکت ربات‌ها را آسان کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone