🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30585.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پردانلودترین بازی‌های گوگل‌پلی: سبک ورزشی

نزدیک به شش سال از راه‌اندازی فروشگاه گوگل پلی می‌گذرد و در این مدت نزدیک به چهار میلیون اپلیکیشن اندرویدی در آن منتشر شده است؛ بین آن‌ها کدام بازی‌ها بیشترین رکورد دانلود را برای خود ...

نزدیک به شش سال از راه‌اندازی فروشگاه گوگل پلی می‌گذرد و در این مدت نزدیک به چهار میلیون اپلیکیشن اندرویدی در آن منتشر شده است؛ بین آن‌ها کدام بازی‌ها بیشترین رکورد دانلود را برای خود به ثبت رسانده‌اند؟ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - در مطلب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - «پرچمداران گوگل پلی» پانزده بازی پردانلود اندروید را با استثناد به سایت Appbrain معرفی کرده‌ بودیم.

اما در سری مقالات پردانلودترین بازی‌های گوگل پلی این بار ذره بین به دست گرفته‌ایم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - و برای هر سبک، نگاهی به محبوب‌ترین آثار انداخته‌ایم. پیش از مطالعه مطلب، بد نیست اضافه کنیم که بعضی بازی‌ها ممکن است از لحاظ سبکی با آن استانداردهایی که در ذهن داریم متفاوت باشند.

مثلا Piano Tiles 2 عنوانی موزیکال است ولی سازنده بخش آرکید بازی را مد نظر قرار داده و به همین خاطر بازی جزو عناوین آرکید گوگل پلی به شمار می‌رود. این دیگر تصمیم خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - گوگل و سازنده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - بوده که بازی در زیرشاخه این سبک قرار بگیرد. پیش از این مقدمه را طولانی نمی‌کنیم، با پردانلودترین بازی‌های ورزشی اندروید در فروشگاه پلی استور آشنا شوید.

۱ - Pool Billiards Pro

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۱

Pool Billiards Pro خیلی وقت است که در رتبه نخست پردانلودترین بازی های ورزشی اندروید جا خوش کرده و احتمالا به زودی جایش را به 8Ball Pool می‌دهد. بازی در روزهای اولیه محبوبیت گوشی‌های اندرویدی عرضه شد و همین فرصت خوبی بود تا این عنوان خودش را بالا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - کشیده و به خاطر ارائه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - یک تجربه مناسب با صفحات لمسی، ثابت کند که بیلیارد حتی روی تلفن‌های هوشمند هم جذاب است. بازی ورزشی اندروید Pool Billiards Pro مسیری را آغاز کرد که 8Ball Pool خیلی خوب توانست ادامه بدهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

Pool Billiards Pro

سازنده: TerranDroid قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.9 مگابایت زبان:

۲ - 8Ball - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - Pool

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

مینی‌ کلیپ همیشه ثابت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - کرده روی هر سبکی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - دست بگذارد، سرگرم‌کننده‌ترین تجربه ممکن را ارائه می‌دهد؛ 8Ball Pool از اولین بازی‌هایی بود که توانست چنین تصویری از مینی‌کلیپ درست کند. بازی با پیاده سازی خوب قوانین فیزیک، پشتیبانی عالی سازنده، گیم پلی روان و البته تنوع همیشگی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - عناوین این استودیو هم موفق‌ترین عنوان سوئدی‌ها بوده و هم بهترین گزینه برای داشتن یک تجربه اعتیادآور از بیلیارد روی گوشی‌ها به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

8 Ball Pool

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 135.8 / 52.1 مگابایت زبان:

۳ - 3D Bowling

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۱

3D Bowling دقیقا وضعیتی شبیه به بازی ورزشی اندروید Pool Billiards Pro دارد. هر دو زمانی منتشر شدند که صنعت اپلیکیشن‌های گوشی به شلوغی این روزها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - نبودند و اگر الان را ملاک قرار دهیم، گزینه‌های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - خیلی بهتری را می‌توانیم پیدا کنیم ولی آن سال‌ها هر دوی این عناوین به خاطر کیفیت بالایی که داشتند، توانستند گوی رقابت را از بقیه بربایند. اگر به دنبال جایگزینی جدیدتر از 3D Bowling روی گوشی هستید، بازی ورزشی اندروید و iOS «پادشاه بولینگ» (Bowling King) از مینی‌کلیپ انتخاب خوبی است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

3D Bowling

سازنده: Italic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.9 مگابایت زبان:
2016

۴ - FIFA Soccer

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۶

از سال ۲۰۱۶ کمپانی الکترونیک آرتز روند عرضه نسخه‌های پولی فیفا در گوشی را دیگر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - ادامه نداد و به جای آن، عنوانی رایگان به اسم «فیفا موبایل» را منتشر کرد؛ سیاستی که هر چند روی تلفن‌های هوشمند جواب‌گو است ولی به خاطر حذف بعضی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - ویژگی‌های فیفا‌های قدیمی بعضی طرفداران هنوز نتوانسته‌اند با این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - عنوان کنار بیایند. در هر صورت در این دو سال، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - فیفا موبایل که اکنون به فیفا ساکر تغییر اسم داده به محبوبیت زیادی رسیده و مطمئنا این موفقیت‌ها هم ادامه‌دار خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

FIFA Soccer

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136.9 / 50.4 مگابایت زبان:

۵ - Dream League Soccer 2018

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۶

این قضیه را بارها گفته‌ام و بهانه‌ای شده تا دوباره آن را تکرار کنم؛ با وجود اینکه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - PES و فیفا خودشان دارای یک نماینده روی تلفن‌های هوشمند هستند ولی اگر می‌خواهید تجربه‌ای شبیه به نسخه‌های کنسولی این عناوین داشته باشید Dream League Soccer گزینه بهتری است. آن هم به یک دلیل: وجود مودهای معروف عناوین فوتبالی. بازی بخش آفلاین دارد، تیم‌ها و بازیکن‌ها لایسنس شده‌اند و جدا از حضور در لیگ‌های آنلاین می‌توانید از طریق هات اسپات با دوستان‌تان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - نیز به تجربه بازی بنشینید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

Dream League Soccer 2018

سازنده: First Touch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 426 / - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - 366 مگابایت زبان:

۶ - Score! Hero

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۵

محبوب‌ترین بازی ورزشی کافه بازار، در اینجا رتبه ششم را دارد. چیزی که Score! Hero را تا این اندازه موفق کرد، ایده متفاوت و پیاده‌سازی خیلی خوب آن با صفحات لمسی بود. در اینجا از آن مسابقات همیشگی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - خبری نیست و باید طی سناریوهای مختلف سعی کنید بهترین نتیجه را به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - دست بیاورید؛ با استفاده از ژسچرهای حرکتی پاسکاری کرده و وقتی موقعیت را مناسب دید، به حریف گل بزنید. قسمت جدید این بازی ورزشی اندروید و iOS - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - با نام Score! Match چند ماه پیش منتشر شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

Score! Hero

سازنده: First Touch Games قیمت: رایگان با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 162.8 / 91.8 مگابایت زبان:

۷ - Top Eleven 2018

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد دانلود: بیش از ۵۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۱

برای Top Eleven هم می‌توانیم همان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - داستان تکراری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - 3D Bowling و Pool Billiards Pro را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - بازگو کنیم اما در اینجا یک تفاوت وجود دارد؛ برخلاف آن دو اپ که سازنده تقریبا رهایشان کرده، استودیوی Nordeus خیلی خوب از بازی ورزشی اندروید خود پشتیبانی کرد و همین مسئله باعث شد تا بازی همچنان گزینه خوبی برای مدیریت فوتبال روی تلفن‌های هوشمند باشد. اما اگر به دنبال عناوین جدیدتر هستید، بد نیست نیم نگاهی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - به New Star Manager و 2019 Football Manager بیاندازید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

Top Eleven 2018 - Be a Soccer Manager

سازنده: Nordeus قیمت: رایگان با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 190 / 42.63 مگابایت زبان:

۸ - Archery Master 3D

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

  • تعداد دانلود: بیش از ۵۰ میلیون
  • سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۵

در یک دوره زمانی کوتاه، سیل بازی‌های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - تیرکمانی به سمت گوگل پلی سرازیر شد و مطمئن نیستم که Archery Master 3D شروع کننده این ماجرا بوده یا نه اما هر چه هست که بازی در مدت زمان کوتاهی یکی از محبوب‌ترین عناوین ورزشی اندروید لقب گرفت. هر چند این محبوبیت خیلی طول نکشید و یک سال بعد، مینی‌کلیپ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر داراب استان فارس - با بازی Archery King تجربه با کیفیت‌تری را نسبت به بقیه عناوین تیرکمانی اندروید ارائه داد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر  داراب استان فارس

Archery Master 3D

سازنده: TerranDroid قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارشن نوشته شده درتاریخ 1402/03/22
دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone