🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30576.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

واشنگتن پست: عمر باتری پرچمداران ۲۰۱۸ از رقبای قدیمی شان کمتر است

نشریه واشنگتن پست در تازه ترین گزارش خود مدعی شده که عمر باتری تلفن های هوشمند امروزی جدید در قیاس با رقبای قدیمی ترشان کاهش یافته است. در واقع اینطور به نظر می رسد که ...

نشریه واشنگتن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - پست در تازه ترین گزارش خود مدعی شده که عمر باتری تلفن های هوشمند امروزی جدید در قیاس با رقبای قدیمی ترشان کاهش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - یافته است. در واقع اینطور به نظر می رسد که تمامی تولیدکنندگان بزرگ موبایل چرخه عمر باتری موبایل هایشان را کاهش داده اند که البته گلکسی نوت ۹ سامسونگ، آیفون XR و چند دستگاه انگشت شمار دیگر از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - این قاعده مستثنی هستند.

در انجام این بررسی با ۱۳ تلفن هوشمند به صورت مستمر وبگردی شد و مشخص گردید که مدل های مربوط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - به سال ۲۰۱۸ (به رنگ آبی) نسبت به محصولات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - قدیمی تر (با رنگ خاکستری) عملکرد ضعیف تری را از خود به نمایش می گذارند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان

خبرنگار واشنگتن پست بعد از انجام آزمایشات گسترده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - روی باتری تلفن های هوشمند دریافته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - که موبایل های محبوب (چه در اکوسیستم اندروید و چه iOS) با افت قابل توجه عمر باتری در قیاس با مدل های قبلی روبرو شده اند.

این خبرنگار تست هایی را روی پیکسل ۳، آیفون XS، سامسونگ گلکسی نوت ۹ و در نهایت برخی دستگاه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - های دیگر انجام داده و دریافته که عمر باتری موبایل های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال به مراتب بیشتر از مدل های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - و به همین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - نحو آیفون XS نیز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - رقابت را به نسل قبلی خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - یعنی آیفون X باخته است. اما خبر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - خوب آنکه آیفون XR ظاهرا از این لحاظ با مشکل خاصی روبرو نیست و باتری آن نسبت به دیگر آیفون های 2018 - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - بهتر است.

دستگاه های پیشرفته نظیر آیفون XR و گلکسی نوت 9 در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - اصل بهترین عملکرد را در تست های مختلف از خود به نمایش گذاشتند و در صدر این جدول قرار گرفتند. روی هم رفته به نظر می رسد دستگاه هایی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - جثه بزرگ تری دارند عمر باتری بهتری دارند. در جدول بالا می توانید مقایسه این موبایل ها را با هم مشاهده کنید.

خبرنگار واشنگتن پست برای انجام این مقایسه از یک نورسنج کمک گرفت تا سطح روشنایی تلفن های هوشمند را اندازه بگیرد و با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شاندیز استان خراسان - کمک یک اسکریپت وبسایت ها را به صورت خودکار از بالا به پایین با کمک این گوشی ها مشاهده کرد و در نهایت مدت زمانی که باتری هر کدام از این گوشی ها دوام می آوردند را اندازه گیری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone