🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30571.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ترفندهای جالب نرم افزار VLC که شاید نمی دانستید

اگر با VLC media player کار کرده باشید حتما می دانید که این مدیا پلیر قدرتمند پر است از ویژگی های مختلف و کاربردی. اما اگر تا حالا به سراغ این مدیا پلیر چند منظوره نرفته ...

اگر با VLC media player کار کرده باشید حتما - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - می دانید که این مدیا پلیر قدرتمند پر است از ویژگی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - های مختلف و کاربردی. اما اگر تا حالا به سراغ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - این مدیا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - پلیر چند منظوره نرفته اید در این مطلب به چند مورد از ویژگی های کاربردی و ترفندهای جالب آن خواهیم پرداخت. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - شاید ترغیب شدید و به سراغش رفتید.

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی نرم افزار کاربردی و حرفه ای برای تبدیل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - فرمت ویدیوها داریم که هر موقع بخواهید می توانید به سراغشان بروید. اما اگر VLC media player روی سیستمتان نصب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - است نیازی به یک نرم افزار جانبی دیگر نیست. VLC media player نه تنها از پس کارهایی چون تغییر فرمت ویدیوها بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - می آید بلکه قادر به ریپ کردن آن ها در قالب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - های مختلف نیز هست.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان

برای دسترسی به این بخش روی Media و سپس Convert/Save کلیک کنید. با این کار صفحه ای در مقابلتان قرار می گیرد که از شما می خواهد از بین سه گزینه تغییر فرمت، ریپ کردن و ذخیره - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - فایل یکی را انتخاب کنید. برای ادامه کار فایل مورد نظر خود را انتخاب و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - سپس روی Convert/Save کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان

در پنجره بعدی نوبت به این می رسد که تنظیمات اینکودینگ ویدیو در حال ویرایش را انتخاب کنید و در نهایت خروجی مورد نظر را تحویل بگیرید. البته خروجی گرفتن از ویدیوها کمی زمان بر است و باید تا پایان پروسه صبر و حوصله به خرج دهید.

رادیو اینترنتی و مدیریت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - پادکست


جالب است بدانید که VLC از رادیو اینترنتی نیز پشتیبانی می کند و می توانید با باز کردن Playlist و انتخاب Internet به این مورد نیز دست پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان

افکت دادن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - به ویدیوها


جدای از این‌ها می‌توانید به کمک VLC روی ویدیوهای در حال پخش افکت و فیلترهای مختلف بگذارید. برای دسترسی به این مورد فقط کافیست حین پخش یک ویدیو روی گزینه Tools و پس از آن روی Effects and Filters کلیک کنید تا منوی تنظیمات افکت ها در اختیارتان قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان

حالا می توانید با استفاده از این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - منو، ظاهر و دیگر المان های به کار رفته در یک ویدیو را کمی تغییر دهید و جلوه تازه‌ای به آن ببخشید.

عکس گرفتن از ویدیوها


اگر یک وقت دلتان خواست که از فریم یک فیلم، عکس بگیرید می توانید این کار را به بهترین شکل ممکن از طریق VLC انجام دهید. فقط کافیست در لحظه مورد نظر پخش ویدیو را متوقف کنید، به سراغ گزینه Video بروید و در نهایت با انتخاب گزینه Snapshot از آن فریم عکس بگیرید. برای پیدا کردن تصویر مورد نظر نیز می‌بایست به Preferences مراجعه و از طریق Video under Snapshot آدرس اسکرین شات‌هایی که گرفتید را پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان

پخش ویدیوها به صورت ASCII


آخرین ترفندی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - که به آن می‌پردازم چیزی نیست که مطمئنا به دردتان بخورد اما دانستنش می‌تواند جالب باشد. برای اینکه بفهمید درباره چه چیزی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - می‌خواهم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - صحبت کنم ابتدا حین پخش یک ویدیو به سراغ گزینه Tools بروید. سپس به ترتیب روی Preferences و Video کلیک و در نهایت گزینه ASCII -art را انتخاب کنید. حال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان - اگر روی Save کلیک کنید با تصویری شبیه به عکس زیر رو به رو خواهید شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گیلان استان گیلان

بله همانطور که می‌بینید ویدیو شما از این پس به صورت ASCII پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone