🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30564.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تست تعمیرپذیری گوشی رد هیدروژن وان توسط iFixit [تماشا کنید]

اوایل امسال یک شرکت آمریکایی Red (فعال در زمینه ساخت دوربین های سینمایی) نخستین موبایل خود به نام هیدروژن وان را معرفی کرد. آن محصول به خاطر بدنه ضد ضربه و البته امکانات عجیبی که ...

اوایل امسال یک شرکت آمریکایی Red (فعال در زمینه ساخت دوربین های سینمایی) نخستین موبایل خود به نام هیدروژن وان را معرفی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - کرد. آن محصول به خاطر بدنه ضد ضربه و البته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - امکانات عجیبی که برایش در نظر گرفته شده (شامل نمایشگر هولوگرافیک) مورد توجه ویژه کاربران قرار گرفت و بعد از ماه ها تاخیر بالاخره چند روز پیش به بازار آمریکا عرضه شد. حالا گروه iFixit که گوشی های جدید را کالبدشکافی می کند نتایج تست تعمیرپذیری رد هیدروژن وان را منتشر کرده.

در ادامه ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص تست تعمیرپذیری ردهیدروژن وان، از شما دعوت میکنیم ویدیوی کالبدشکافی این گوشی را تماشا کنید.

برای نفوذ به داخل این موبایل باید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - از پنل پشتی آن شروع کرد. درست در زیر کاور پشتی به پیچ ها می رسید و به خاطر حجم بالای چسب به کار رفته در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - کنار این پیچ ها، برای آنکه راحت تر به قطعات زیر کاور برسید نیاز به کمک یک کاتر خواهید داشت.

با برداشتن فریم پشتی دستگاه متوجه اتصال آن به مادربورد خواهید شد. یک فریم میانی هم درست در زیر این کاور قرار گرفته که بعد از باز کردن سه پیچ به راحتی از بدنه جدا می شود. در ادامه باتری و باقی کابل ها از محل اتصال خود جدا می شوند و دوربین های جلویی و پشتی دستگاه نیز صرفا به یک پیچ در جای خود محکم شده اند که با باز کردن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - آن پیچ از موقعیت جدا می شوند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان

این گوشی یک دوربین دوگانه اصلی متشکل از دو حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین دوگانه سلفی شامل دو - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - حسگر ۸ مگاپیکسلی نیز برای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - آن در نظر گرفته شده است. مادربورد این دستگاه نیز یک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۶ گیگابایت رم LPDDR4X را در دل خود جای داده است و توان پردازشی رد هیدروژن وان را هم یک چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ تامین می کند.

در بخش پایینی بدنه نیز یک بورد دیگر قرار گرفته که پورت USB-C موبایل را در خود جای داده و تنها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - با یک پیچ از جای خود جدا می شود. باتری در موقعیت درستی قرار گرفته اما با یک ابزار ژله ای و با کمی دقت از جای خود خارج می شود. این باتری ۳.۸۵ ولتی ۴۵۱۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. بعد از جدا کردن تمامی این بخش ها به نمایشگر می رسیم که به فریم میانی چسب شده. این نمایشگر ۵.۷ اینچی رزلوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن برابر با ۵۱۵ppi اعلام شده. البته نمایشگر رد هیدروژن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - وان قابلیت هایی فراتر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - از سطح معمول دارد و به عنوان مثال میتواند محتوای سه بعدی و هولوگرافیک نمایش دهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان

امتیار iFixit برای تعمیرپذیری این گوشی با در نظر داشتن زمان صرف شده برای باز کردن قطعات آن از هم برابر با ۴ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - از ۱۰ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - اعلام شد که علت این امتیاز هم به شرح زیر است:

  • نکته مثبت: بسیاری از قطعات این موبایل شامل دوربین های اصلی و جلویی، جک هدفون، پورت USB-C و اسپیکر ماژولار هستند.
  • نکته منفی: قطعات این موبایل صرفا با استفاده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - از پیچ های استاندارد فیلیپس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - به هم وصل شده اند اما مقدار قابل توجهی هم چسب برای این منظور در بدنه استفاده شده.
  • نکته منفی: امکان به روز رسانی قطعات برای این موبایل در نظر گرفته شده اما در زمان عرضه میسر نیست.
  • نکته منفی: برای ورود به دستگاه باید چسپ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - های استفاده شده در آن برداشته شود که این کار نیز مستلزم استفاده از یک تیغه است و همین مساله آسیب هایی را به زیبایی بدنه وارد میکند.
  • نکته منفی: در نهایت اینکه نمایشگر دستگاه با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زنجان استان زنجان - مقدار زیادی چسب به یک فریم میانی متصل شده و برای تعویض آن لازم است که کل موبایل از هم باز شود که این مساله هزینه تعویض نمایشگر را به میزان قابل توجهی بالا می برد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone