🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30600.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پنهان‌سازی بدافزار ارز کاوی در قالب فایل‌های اصلی ویندوز

روش های مورد استفاده هکرها برای استخراج غیرقانونی ارزهای مجازی روزبه روز در حال پیچیده تر شدن است و حالا آنها بدافزارها را در قالب پکیج های قانونی نصب ویندوز جا می زنند. محققان کمپانی ...

روش های مورد استفاده هکرها برای استخراج غیرقانونی ارزهای مجازی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - روزبه روز در حال پیچیده تر شدن است و حالا آنها بدافزارها را در قالب پکیج های قانونی نصب ویندوز جا می زنند.

محققان کمپانی «ترند میکرو» اخیرا دریافته اند که بدافزاری به نام Coinminer تعداد زیادی از کاربران را هدف ارزکاوی مخفیانه قرار داده است. آنچه که شناسایی این حمله را پیچیده تر می سازد استفاده Coinminer از روش های پنهانکاری خاص است.

بر اساس این گزارش بدافزار مورد بحث به عنوان فایل MSI نصب کننده (اینستالر) ویندوز وارد سیستم قربانی می شود و این امر اهمیت بالایی دارد چرا که ویندوز اینستالر یکی از مهم ترین فایل های ویندوز است که برای نصب نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از اجزای اصلی ویندوز شک ها را از Coinminer دور کرده و به صورت بالقوه امکان عبور از فیلترهای امنیتی خاص را به آن می دهد. تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستانتردستی های هکرها به اینجا ختم نمی شود و پس از نصب Coinminer برخی اسکریپت های آن مانع اجرای فرایندهای شناسایی و حذف بدافزارها می شوند. علاوه بر این هکرها برای جلوگیری از هرگونه ردیابی احتمالی تجزیه و تحلیل توسط محققان امنیتی سازوکار خود تخریبی را در این بدافزار عجیب تعبیه کرده اند. این سازوکار پس از فعال شدن تمام فایلهای موجود در دایرکتوری نصب را پاکسازی می کند.

اگرچه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - کارشناسان ترند میکرو نتوانسته اند منشا حملات را به کشور خاصی ربط دهند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - اما با بررسی فایل ها متوجه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - استفاده از الفبای سیریلیک شده اند که در روسیه و بلغارستان و اوکراین کاربرد دارد.

سال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - گذشته و همزمان با افزایش چشمگیر بهای ارزهای مجازی کارشناسان امنیتی از احتمال افزایش تلاش هکرها برای سرقت و استخراج این ارزها به روش های مختلف خبر دادند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - که در عمل نیز شاهد آن هستیم و مجرمان سایبری برای استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - غیرمجاز از منابع سخت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کامیاران استان کردستان - افزاری کاربران به منظور ارزکاوی به روش هایی نظیر مخفی کردن آن در قالب آپدیت قانونی فلش پلیر روی آورده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone