🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30562.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Metal Madness؛ مسابقه مرگ

نه روی تلفن‌های هوشمند و نه روی کنسول‌های خانگی، دیگر سبک ماشین جنگی (Vehicular Combat) آن محبوبیت گذشته را ندارد و خیلی وقت است که لذت واقعی مسابقات مرگ را در هیچ پلتفرمی نچشیده‌ایم. البته ...

نه روی تلفن‌های هوشمند و نه روی کنسول‌های خانگی، دیگر سبک ماشین جنگی (Vehicular Combat) آن محبوبیت گذشته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - را ندارد و خیلی وقت است که لذت واقعی مسابقات مرگ را در هیچ پلتفرمی نچشیده‌ایم. البته در این سال‌ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - سازندگان زیادی سعی کرده‌اند تا خاطراتی که با Twisted Metal داشته‌ایم را زنده کنند.

بعضی‌ها کمی به آن چیزی که انتظار داشتیم نزدیک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - شدند و سازندگانی هم بودند که با بازی‌هایی مثال Road to Revenge یک تجربه متفاوت به وجود آوردند. اما هنوز هیچ عنوانی نتوانسته بهترین جانشین ماشین جنگی پلی استیشن 1 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - روی گوشی لقب بگیرد. Metal Madness نیز نمی‌تواند به این مقام برسد ولی بازی توانایی این را دارد تا عطش طرفداران را کم کند.

مشابه بقیه بازی های ماشین جنگی در Metal Madness یک وظیفه دارید؛ اتومبیل‌تان را انتخاب کرده، آن را تا دندان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - مجهز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - کنید و به مصاف حریف بروید. بازی در حال حاضر دو حالت گیم پلی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - Team Deatmatch و Grab 'N Run را دارد. تکلیف Team Deatmatch که مشخص است؛ دو تیم سه نفره با یکدیگر مسابقه داده و در نهایت تیمی که ماشین‌های بیشتری از رقیب را نابود کند، برنده می‌شود.

اما Grab 'N Run چیست؟ در اینجا تیمی که تا پایان بازی مکعب درون زمین را پیش خودش نگه دارد، پیروز خواهد شد. بعد از هر بار پیروزی در نبردها نیز امتیازاتی به دست می‌آورید و به کمک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - آن‌ها می‌توانید جعبه‌ها را باز کنید. بازی برای روند ارتقا ماشین‌ها از سیستم کارتی استفاده کرده و باز کردن این جعبه‌ها در واقع به معنای گرفتن کارت‌های جدید است.

حالا اگر تعداد کارت‌های اسلحه یا ماشینی که می‌خواستید آزاد کنید به حد نصاب رسیدند، توانایی آزاد کردن آن را خواهید داشت. هر چند وجود چنین سیستمی همیشه بالانس مسابقات را به هم می‌زند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - و Metal Madness  از این قاعده مستنثی نیست ولی تا اینجا که بازی کردم، به خاطر Matchmaking (یافتن بازیکن‌های رقیب) نسبتا مناسب خیلی این قضیه به چشم نمی‌آمد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی

نکته بعد به کنترل و گرافیک بازی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - برمی‌گردد. کلا کنترل بازی‌ های ماشین جنگی حتی روی کنسول‌هاساده‌ نیست و یکی از دلایلی که باعث شده هنوز شاهد آن عنوان با کیفیت از این سبک در گوشی‌ها نباشیم، محدودیت‌های صفحه لمسی است. در Metal Madness سازنده با ساده‌سازی زیاد سعی کرده تا حدی به این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - محدودیت‌ها غلبه کند.

در این بازی تنها ماشین را حرکت می‌دهید و به لطف سیستم تیراندازی خودکار، همین که نشانه‌گیر را روی اتومبیل دشمن بگذارید اسلحه‌ها شروع به پرتاب گلوله می‌کنند. اگر ساده‌سازی‌ها تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - این اندازه نبودند مطمئنا با اثر جذاب‌تری طرف بودیم ولی بیایید این را به حساب صفحات لمسی بگذاریم. بنابراین کمی می‌توانیم با آن کنار بیاییم.

همچنین از دیدگاه گرافیک بازی یکی از عناوین متوسط گوشی است. سازنده احتمالا می‌خواسته دارندگان تلفن‌های ضعیف‌تر را هم به طرف عنوان ماشین جنگی خود بکشاند و اتفاقا به هدفش نیز رسیده؛ بازی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - عملکرد روانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - دارد و چون در این بازی‌ها سرعت حرف اول را می‌زند، همین فریم ریت مناسب نقش زیادی روی افزایش هیجان Metal Madness ایفا کرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی

ولی از آن طرف بازیساز بعضی چیزها را فدا کرده و بازی هر چه قدر یک تجربه روان ارائه می‌دهد، در زمینه مدل‌سازی ماشین‌ها، طراحی محیط‌ و بافت‌ها نمی‌تواند دوشادوش بازی‌های جدیدتر پیش بیاید. به همین خاطر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - اگر به دنبال یک بازی گرافیکی هستید، دور Metal Madness را خط بکشید.

Metal Madness اثر ماندگاری نیست ولی در کمبود بازی‌ های ماشین جنگی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - اندروید و iOS می‌تواند طرفدارانش را برای مدتی راضی نگه دارد. بازی گیم پلی سریعی داشته، روی گوشی‌های ضعیف‌تر جواب می‌دهد و می‌توانید بین ده‌ها اسلحه و ماشین مختلف هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی

Metal Madness: PvP Shooter

سازنده: GDCompany قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 93 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone