🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28121.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام حالا از نظرسنجی‌های چهارگزینه‌ای پشتیبانی می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا دو سال پیش بود که قابلیت برگزاری نظرسنجی در استوری‌های اینستاگرام معرفی شد. تا امروز نظرسنجی‌ها به شکل دو گزینه‌ای برگزار می‌شدند، اما حالا نوبت آن رسیده که بتوانید ...

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا دو سال پیش بود که قابلیت برگزاری نظرسنجی در استوری‌های اینستاگرام معرفی شد. تا امروز نظرسنجی‌ها به شکل دو گزینه‌ای برگزار می‌شدند، اما حالا نوبت آن رسیده که بتوانید از فالوئرهایتان سؤال‌های چهارگزینه‌ای هم بپرسید.

این امکان به لطف یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - استیکر جدید به نام «Quiz Sticker» در استوری‌ها فراهم شده که کاربران می‌توانند با استفاده از آن سؤالات چهارگزینه‌ای خود را با فالوئرهایشان به اشتراک بگذارند. اینستاگرام ارائه رسمی این ویژگی را ساعاتی پیش در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - حساب کاربری توییتر خود اطلاع‌رسانی کرده است.

استیکر کوئیز وسیله خوبی است که بتوانید چیزی فراتر از یک نظرسنجی معمولی (با گزینه‌های بله و خیر) برگزار کنید و از این شیوه بازخوردهای بهتری از فالوئرهایتان بگیرید. طبیعتا صاحبان کسب و کار و گردانندگان صفحه‌های پرطرفدار مجازی از این ویژگی نهایت بهره را خواهند برد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران

برای استفاده از این استیکر کافیست در منوی استوری‌ها، منوی کشویی را به سمت بالا کشیده و گزینه کوئیز را پیدا کنید. حالا با انتخاب کوئیز قادر به نوشتن پرسش خود و اضافه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - کردن چهار گزینه پاسخ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - برای برگزاری نظرسنجی خواهید بود.

اینستاگرام طی چند ماه گذشته برای پیش افتادن از اپلیکیشن رقیب خود یعنی اسنپ چت، به ارائه قابلیت‌های متنوعی در بخش استوری اقدام کرده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - می‌توان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - به امکان خرید از استوری، نمایش استوری‌ها به «دوستان نزدیک» و ویژگی پرسش و پاسخ زنده اشاره کرد که مورد آخر هنوز برای همه فعال نشده است.

برای دسترسی به ویژگی نظرسنجی چهارگزینه‌ای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شهسوار استان مازندران - باید آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone