🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12196.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آنر مجیک ۳ پرو پلاس با دوربین سلفی زیر نمایشگر و زوم ۱۰۰ برابری از راه می‌رسد

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند آنر مجیک ۳ پرو پلاس با دوربین سلفی زیر نمایشگر، دوربین اصلی با بزرگنمایی ۱۰۰ برابر و فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات معرفی خواهد شد. با وجودی که ...

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند آنر مجیک ۳ پرو پلاس با دوربین سلفی زیر نمایشگر، دوربین اصلی با بزرگنمایی ۱۰۰ برابر و فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات معرفی خواهد شد.

با وجودی که هنوز چند هفته تا تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند باقی مانده، حساب کاربری «RODENT950» در توییتر با انتشار توییتی برخی مشخصات قدرتمندترین عضو سری آنر مجیک ۳ را به اشتراک گذاشته است.

انتظار می‌رود سری آنر مجیک ۳ با چهار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - عضو در دسترس کاربران قرار بگیرد و ظاهرا آنر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - مجیک ۳ پرو پلاس قدرتمندترین عضو این خانواده خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس

براساس اطلاعات فاش شده از طریق این منبع آگاه در توییتر، به نظر می‌رسد قدرتمندترین پرچمدار آینده آنر با نمایشگر ۶.۷۶ اینچی آبشاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نمایشگر دستگاه توسط Visionox تامین می‌شود و با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - پنل جلویی دستگاه،‌ ظاهرا خبری از روزنه مخصوص دوربین سلفی یا بریدگی بالای نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی نیست.

ظاهرا این موبایل جدید قرار است همانند ZTE اکسون ۳۰ و گلکسی فولد ۳ با دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - شود. اطلاعاتی در مورد نرخ تازه‌سازی نمایشگر دستگاه به اشتراک گذاشته نشده، اما به نظر نمی‌رسد این موبایل نرخ تازه‌سازی کمتر از ۱۲۰ هرتز داشته باشد.

پرچمدار آینده آنر احتمالا با ویژگی به نام SuperZoom می‌تواند بزرگنمایی ۱۰۰ برابری را در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین این موبایل جدید احتمالا با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد

اگرچه ظرفیت باتری این دستگاه در مقایسه با گلکسی S21 اولترا و می 11 اولترا پایین‌تر است، اما از نظر سرعت شارژ حرف اول را می‌زند و از فناوری شارژ سریع - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - سیمی ۱۰۰ وات و همچنین فناوری شارژ بی‌سیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به استفاده از سرویس‌های موبایل گوگل، انتظار می‌رود سری آنر مجیک ۳ مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone