🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38388.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 با بریدگی نمایشگر چگونه به نظر می رسد؟

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان اندرویدی از قبیل هواوی، ال جی، ایسوس به تعبیه بریدگی مشابه آیفون 10 در پرچمدارهای خود روی آورده اند، سامسونگ تصمیم گرفته بر خلاف جریان آب شنا کرده و ...

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان اندرویدی از قبیل هواوی، ال جی، ایسوس به تعبیه بریدگی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مشابه آیفون 10 در پرچمدارهای خود روی آورده اند، سامسونگ تصمیم گرفته بر خلاف جریان آب شنا کرده و طراحی سنتی خود را حفظ کند.

علی رغم اینکه گلکسی اس 9 حاشیه های بالا و پایین مدل قبلی را به ارث برده، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طراحی کلی آن به اندازه آیفون 10 مدرن و دلپذیر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نظر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رسد. با این حال اگر کمپانی کره ای با پیروی از اپل بریدگی نمایشگر را که امروز به اپیدمی تبدیل شده به جدیدترین پرچمدارهای خود می آورد، ظاهر آنها چگونه به نظر می رسید؟

Martin Hajek، از طراحان شناخته شده در زمینه فناوری، برای بررسی این موضوع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رندرهایی از گلکسی اس 9 با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بریدگی نمایشگر را به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تصور کشیده است.

البته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نظر می رسد Hajek بریدگی آیفون 10 را کمی بزرگتر از اندازه واقعی آن طراحی کرده در حالی که گلکسی اس 9 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تقریبا حاشیه ای ندارد.

با توجه به این تصاویر اسمارت فون سامسونگ حتی در صورت برخورداری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از این زائده هم زیبا به نظر می رسد. از آنجایی که گوگل قرار است پشتیبانی از این ویژگی را به اندروید P اضافه کند، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بعید نیست کمپانی کره ای در مدل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های بعدی به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موج فعلی پیوسته و بریدگی نمایشگر را به سری گلکسی بیاورد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
فضای لازم برای اجزایی از قبیل دوربین سلفی، اسپیکر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و سنسورها چاره ای جز تعبیه بریدگی یا حاشیه فوقانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باقی نمی گذارد
تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
لبه های خمیده گلکسی باعث می شود در صورت داشتن بریدگی، حاشیه های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن باریکتر از آیفون 10 به نظر برسد
تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
تعبیه بریدگی در گلکسی اس 9 در عین حفظ ابعاد فعلی، فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دهد 
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone