🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38400.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

10 میلیون دلار پاداش برای معرفی عاملان هک صرافی ارز مجازی

هفته گذشته گروهی از هکرهای سازمان یافته یکی از بزرگترین مراکز تبادل ارز مجازی به نام «بینانس» را به منظور سرقت میلیون ها دلار ارز مجازی مورد حمله قرار دادند. پس از این رویداد تعداد زیادی ...

هفته گذشته گروهی از هکرهای سازمان یافته یکی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بزرگترین مراکز تبادل ارز مجازی به نام «بینانس» را به منظور سرقت میلیون ها دلار ارز مجازی مورد حمله قرار دادند.

پس از این رویداد تعداد زیادی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از کاربران این مرکز از فعالیت های مشکوک در حساب کاربری خود خبر دادند و همزمان پلتفرم تبادل ارز مجازی این سایت نیز شاهد فعالیت های بی سابقه ای بود.

مسئولان این موسسه پس از بررسی ابعاد مختلف ماجرا اعلام کردند که هکرها با استفاده از روش های فیشینگ اطلاعات تعداد زیادی از کاربران را جمع آوری کرده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اند.

این افراد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پس از به دست آوردن اطلاعات کاربران اقدام به ایجاد API لازم برای خرید و فروش کرده اند اما سیستم مدیریت ریسک سایت نه تنها مانع از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برداشت از حساب شده بلکه اکانت کاربری خود هکرها و سرمایه موجود در آن را نیز تعلیق کرده است.تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیحالا مسئولان این صرافی اعلام کرده اند به هرکس که عاملین این حمله سایبری را معرفی کند 10 میلیون دلار پاداش خواهند داد. این موسسه برای هر اطلاعاتی که منجر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به دستگیری این افراد شود نیز 250 هزار دلار پاداش در نظر گرفته است.

رویدادهایی از این دست نشانگر خطرات جدی برای صرافی های ارز مجازی هستند که در نقاط مختلف جهان تاسیس شده و روزانه مقادیر هنگفتی از سرمایه را جابجا می کنند.

برای مثال ماه گذشته یکی از بزرگترین مراکز مبادله ارزهای مجازی در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ژاپن به نام Coincheck هک شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و طی آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 534 میلیون دلار پول مجازی از این موسسه به سرقت رفت. تنها 20 روز پس از این ماجرا یک صرافی ایتالیایی به نام BitGrain ژتون هایی به ارزش 170 میلیون دلار از ارز رمزپایه Nano را از دست داد.

عاملان این حمله هنوز مشخص نشده اند اما چند ماه قبل «مرکز پژوهش کنگره» آمریکا در گزارشی مدعی شد که کره شمالی برنامه سایبری را در دستور کار خود قرار داده که پتانسیل مختل کردن زیرساخت های تجارت جهانی دارد. پیونگ یانگ پیش از این به تربیت هزاران هکر و استفاده از آنها برای سرقت ارزهای مجازی در شرق آسیا متهم شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone