🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38372.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دولت فنلاند در پی حفظ اصالت نوکیا بخشی از سهام آن را خرید

امروز اعلام شد که دولت فنلاند 3.3 درصد از سهام کمپانی فنلاندی نوکیا را به ارزش 884 میلیون یورو (معادل 1.04 میلیارد دلار) خریداری کرده تا به این ترتیب میزان نفوذ این کمپانی را در ...

امروز اعلام شد که دولت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران - فنلاند 3.3 درصد از سهام کمپانی فنلاندی نوکیا را به ارزش 884 میلیون یورو (معادل 1.04 میلیارد دلار) خریداری کرده تا به این ترتیب میزان نفوذ این کمپانی را در میان شبکه های مخابراتی افزایش دهد و فنلاندی بودن آن حفظ شود.

این سرمایه گذاری دولتی به واسطه کمپانی سرمایه گذار سولیدیوم انجام شده. در راستای این قرارداد، «اَنتی مکینِن»، مدیر عامل سولیدیوم به خبرگزاری رویترز اعلام کرده: «ما باور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران - داریم که این یک سرمایه گذاری خوب خواهد بود. نکته ای که نباید فراموش شود این است که نوکیا، بزرگترین کمپانی فنلاندی است و مالکیت فنلاندی آن تا حدودی همچنان باقی خواهد ماند».

مکینن اعلام کرده که سولیدیوم در پی تکیه زدن بر صندلی هیئت مدیره در جلسه آتی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران - سهام داران نوکیا نیست، ولی در آینده این مسئله ممکن است به عنوان یک گزینه مطرح شود. او همچنین اشاره کرده که سولیدیوم در سال جاری میلادی، نقش فعال مهم تری را در هیئت مدیره نوکیا بر عهده خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران

نوکیا در گذشته میلادی، نقش عمده ای را در بازار موبایل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران - ها بازی می کرد و حتی نقشی اساسی در پیش بردن موتور اقتصاد فنلاند داشت و موفق شده بود 4 در صد از تولید ناخالص ملی و 20 درصد از صادرات این کشور را به خود اختصاص دهد. ولی در نهایت سقوط بخش موبایل های نوکیا موجب ایجاد رکود اقتصادی در این کشور شد؛ رکودی که هنوز هم اثراتی از آن در اقتصاد این کشور مشاهده می شود.

علی رغم اینکه اکنون بخش تلفن های همراه نوکیا به کمپانی HMD Global واگذار شده، ولی بخش فعلی کسب و کار نوکیا حالا بر صنعت شبکه های مخابراتی تمرکز کرده که البته رقبای قدرتمندی از مجمله اریکسون سوئد و هواوی چین دارد.

سولیدیوم پیش از این نیز بارها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کلاردشت استان مازندران - سرمایه گذاری های مشابهی را در کمپانی ها انجام داده تا به این ترتیب فنلاندی بودن آنها همچنان حفظ شود. در راستای اجرای این سیاست ها، سولیدیوم اکنون میزان کمی از سهام های 13 شرکت فنلاندی را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone