🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38401.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افرانت به دنبال سرمایه‌گذاری عظیم در دیتاسنترها

شرکت «افرانت» امروز در وزارت ارتباطات تولد ۲۰ سالگی خود را جشن گرفت و مدیرعامل آن «فریدون قاسم‌ زاده» از برنامه‌های پیش روی این شرکت در آینده گفت. قاسم‌ زاده اشاره می‌کند که ۱۰ سال ...

شرکت «افرانت» امروز در وزارت ارتباطات تولد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۲۰ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سالگی خود را جشن گرفت و مدیرعامل آن «فریدون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قاسم‌ زاده» از برنامه‌های پیش روی این شرکت در آینده گفت.

قاسم‌ زاده اشاره - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌کند که ۱۰ سال پیش این شرکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قله دیتاسنتر را فتح کرده است اما هنوز هم کسی جرات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکار در این حوزه را ندارد: «کل دیتاسنترهای ایران که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کار تجاری می‌کنند بسیار محدود هستند. بانک‌ها، بیمه‌ها، اپراتورها و خودروسازها دیتاسنتر دارند اما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای استفاده خودشان است.»

مدیرعامل افرانت توضیح می‌دهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که به دلیل همین محدودیت در تعداد دیتاسنترهای تجاری، بیشتر استارتاپ‌های موفق کشور روی سرورهای افرانت فعال هستند: «اکنون الوپیک، کافه‌بازار، دیوار، شیپور، دیجی‌کالا و فکس‌دات‌آی‌آر در افرانت فعالند. این‌ها افتخارات ما هستند اما خوشحال نیستیم از اینکه در این حوزه تنهاییم. در هر زمینه‌ای که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فعال شده‌ایم فقط سعی نکرده‌ایم همان کار را انجام دهیم، بلکه تلاش کردیم با الگوسازی راه را برای دیگران باز کنیم.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

قاسم‌ زاده خبر می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افرانت در آینده برای سرمایه‌گذاری‌های عظیم آماده می‌شود و این شرکت در سه سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته است. او همچنین خبر می‌دهد که افرانت در سال آینده حدود ۵۰ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلیارد تومان برای گسترش دیتاسنترهای خود هزینه‌ خواهد کرد.

او همینطور از برآوردی خبر داد که در نوع خود قابل توجه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است: «۹۹ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - درصد بازار کلاود و CDN، همچنین ۹۷ درصد بازار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیتاسنتر کشور دست‌نخورده است.» - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به گفته قاسم‌ زاده، افرانت ۱۰ میلیارد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تومان از دیتاسنتر درآمد دارد.

قاسم‌ زاده به آمار ITU (اتحادیه بین‌المللی مخابرات) استناد می‌کند که آمار ایران در مقایسه با سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منتشر کرده و می‌گوید در کشور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ما ۳۸ درصد خانوارها تلفن دارند در حالی که میانگین آمار جهانی ۱۳ درصد است. نفوذ کامپیوتر در خانوارهای ایرانی ۶۱ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - درصد است در حالی که میانگین جهان ۴۶ درصد است. در بحث موبایل هم میانگین ایران ۱۰۱ درصد است در حالی که میانگین جهانی دسترسی به موبایل ۱۰۰ درصد است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در دسترسی به اینترنت خانگی، ایران ۶۱ درصد و میانگین جهانی ۵۱ درصد است: «این‌ها زیربناهای توسعه هستند و به همین دلیل شرکت‌های خارجی به بازار ایران علاقمند هستند. در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمینه پهنای باند موبایل، میانگین جهانی ۵۲ درصد است اما در ایران ۳۴ درصد است که مربوط به انحصار 3G و 4G در سال‌های گذشته است. با این حال ۵ سال پیش این عدد در کشور ما صفر درصد بود. در زمینه اینترنت ثابت هم میانگین دسترسی جهانی ۱۲ درصد و در ایران ۱۱ درصد است که باز هم ما عقب هستیم. وزارت ارتباطات اکنون تلاش می‌کند تا این عقب‌ماندگی در زمینه اینترنت ثابت جبران شود. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در این دو زمینه‌ای که عقب هستیم می‌توانیم تا سال‌های آینده بالاتر از میانگین جهانی قرار بگیریم.»

قاسم‌ زاده با ارائه آمارهایی از استارتاپ‌های فعال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بر بستر افرانت خبر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داد که سرویس هایی همچون اسنپ، تپ سی و الوپیک بر روی ساختار های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افرانت به شکل روزانه درخواست های بسیاری را پاسخگو هستند. وی همچنین گفت که نصف پهنای باند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همراه اول از سوی افرانت تامین می‌شود: «همین موضوعات حساسیت کار ما را افزایش می‌دهد و اگر افرانت یک ثانیه قطع شود، نصف مردم ایران مطلع می‌شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone