🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38380.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اسپاتیفای جستجوی صوتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است

اسپاتیفای مشغول بررسی یک ویژگی تازه روی تعداد اندکی از کاربرانش است: رابط صوتی. این رابط به شما اجازه می‌دهد تا درون اپلیکیشن اسپاتیفای، دکمه میکروفون را لمس کرده و جملاتی را خطاب به او ...

اسپاتیفای مشغول بررسی یک ویژگی تازه روی تعداد اندکی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربرانش است: رابط صوتی. این رابط به شما اجازه می‌دهد تا درون اپلیکیشن اسپاتیفای، دکمه میکروفون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را لمس کرده و جملاتی را خطاب به او بگویید. از جمله «پلی‌لیست هفتگی من را پخش کن» یا «پلی‌لیست ورزشی من را پخش کن».

البته شما برای مثال همین کار را هم در حال حاضر با گوگل اسیستنت می‌توانید انجام دهید و بگویید «در اسپاتیفای آهنگ ... را برایم پخش کن» اما وجود سیستم جستجوی درون اپلیکیشن می‌تواند تجربه بهتر و جامع‌تری ارائه دهد.

این موضوع که ابتدا توسط کاربری در توییتر مطرح شد، چند ساعت بعد به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تایید سخنگوی اسپاتیفای نیز رسید و گفته شده که در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تعداد اندکی از کاربران در این تست مشارکت دارند.

به هر حال، برای بسیاری از کاربرها جستجوی صوتی می‌تواند ساده تر از گشت و گذار در منوهای مختلف و پیدا کردن پلی‌لیست مورد نظر یا پیدا کردن یک آهنگ خاص از میان آرشیو موسیقی عظیم این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باشد.

اخبار مربوط به ساخت سخت افزار مخصوص موسیقی از سوی اسپاتیفای را هم نباید فراموش کرد. اگر این شرکت مشغول توسعه و ساخت یک اسپیکر هوشمند باشد، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رابط صوتی از اصول آن به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone