🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38378.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با ادغام نقشه گوگل با موتور یونیتی، ساخت بازی های واقعیت افزوده موبایل تسهیل شد

محبوبیت سری بازی پوکمون نینتندو، بدون شک یکی از مهم ترین دلایل موفقیت «پوکمون گو» بود؛ اما قابلیت های واقعیت افزوده و امکان شکار پوکمون هایی که پشت خانه بازیکنان یا در محله پنهان شده ...

محبوبیت سری بازی پوکمون نینتندو، بدون شک یکی از مهم ترین دلایل موفقیت «پوکمون گو» بود؛ اما قابلیت های واقعیت افزوده و امکان شکار پوکمون هایی که پشت خانه بازیکنان یا در محله پنهان شده اند هم شکلی بسیار سرگرم کننده به این بازی بخشیده بود.

بازیکن در هر نقطه ای از شهر که بود، می توانست موبایل خود را از جیب درآورده و به سراغ پوکمون ها برود. و به لطف اطلاعات نقشه ای که استودیوی Niantic از طریق بازی Ingress - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دست آورده بود، پوکمون گو خیلی زود به محبوب ترین بازی های مبتنی بر محل تبدیل شد.

اگرچه بازیکنان پوکمون گو دیگر مثل دو سال پیش هر خیابانی را به تصرف خود در نیاورده اند، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمی توان از تاثیر پوکمون گو بر عناوین واقعیت افزوده ای که امسال عرضه می شوند چشم پوشی کرد؛ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازی هایی مانند هری پاترِ Niantic، گوست باسترزِ سونی، ژوراسیک ورلدِ یونیورسال و لودیا، و واکینگ ددِ استودیوی نکست گیمز.

از آن جایی که هر توسعه دهنده ای به امکانات نقشه برداری Niantic دسترسی ندارد، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گوگل اخیراً رابط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برنامه نویسی گوگل مپس را در اختیار توسعه دهندگان بازی های واقعیت افزوده موبایل قرار داده است. این کمپانی می گوید «ما غنای گوگل مپس را به موتور بازی‌سازی یونیتی آورده ایم. ما در یونیتی، ساختمان ها، جاده ها و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پارک ها را به گیم آبجکت تبدیل کرده ایم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و توسعه دهندگان می توانند بافت ها، استایل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و شخصی سازی های خاصی را به آنها اضافه کنند».

مدیرعامل استودیوی لودیا می گوید با ادغام اطلاعات گوگل مپس با موتور یونیتی، این استودیو توانسته وقت و انرژی خود را روی ساخت تجربیات مجازی پر جزییات متمرکز کند و به کاربران اجازه دهد به دنبال دایناسورهای مجازی در جهان واقعی بگردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone